Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kajanus schreef:Nynkeline top dat je naar Ermelo mag en leuk om je even gezien te hebben..
En onze Turbo is L1 Kampioen geworden helemaal blij zijn we.. alleen was de prijsuitreiking niet echt een succes hij ging een beetje aan de hol.. gelukkig had ze de deken niet opgedaan anders had ze denk ik niet blijven zitten..
Alle Kampioenen en winnaars gefeliciteerd..

Frantic schreef:Jammer dat de fotografen die altijd in de provincie al actief zijn niet waren uitgenodigd.....
Lijkt me toch een strak plan dat we onze eigen mensen wat klandizie gunnen i.p.v. zo'n fotograaf van over de grenzen....
Kajanus schreef:Nynkeline top dat je naar Ermelo mag en leuk om je even gezien te hebben..
En onze Turbo is L1 Kampioen geworden helemaal blij zijn we.. alleen was de prijsuitreiking niet echt een succes hij ging een beetje aan de hol.. gelukkig had ze de deken niet opgedaan anders had ze denk ik niet blijven zitten..
Hinke schreef:Kajanus schreef:Nynkeline top dat je naar Ermelo mag en leuk om je even gezien te hebben..
Dat heb ik gezien. Dat zag er echt eng uit! Ik vond het heel knap van de ruiter dat ze hem steeds op de volte zette en dat ze door bleef rijden. Wie reed er op?

ook toen ze de baan uitging hoe die daar net voor die sloot de andere kant op ging 
Die beste mensen hebben daar ook 2 dagen gestaan, en ik kan je vertellen dat het veel werk is om die foto's online te zetten..