Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mirjamalvaro schreef:Iedereen gefeliciteerd.
Ik ben een beetje verdrietig weer over de gang van zaken. Zie namelijk net op de uitslagen dat ik WEL had mogen starten. Een is gewoon niet op komen dagen en de ander heeft blijkbaar afgemeld. Nogal moeilijk om af te melden/reserves te bellen. Zodat mensen die wel mee willen doen ook een gewoon mee kunnen doen.
mirjamalvaro schreef:Iedereen gefeliciteerd.
Ik ben een beetje verdrietig weer over de gang van zaken. Zie namelijk net op de uitslagen dat ik WEL had mogen starten. Een is gewoon niet op komen dagen en de ander heeft blijkbaar afgemeld. Nogal moeilijk om af te melden/reserves te bellen. Zodat mensen die wel mee willen doen ook een gewoon mee kunnen doen.
liesje_waal schreef:lieziej schreef:Zo. Ik ben alweer terug. Had helaas een balkje, (ze wilde hem eerst weigeren) Dus helaas geen kampioenschap voor mij, het kan niet elk jaar feest zijn
Ik zal het filmpje zo ff er op zetten, als youtube hem heeft verwerkt
zonde van die 1ne hindernis
wat een leuke haflinger heb je
mooi ding
Kev schreef:jep, ik had inderdaad een bp aan, en net toen ik die uit had gedaan ging er eentje ontzettend rennen!
Wat gebeurde er dat je afgroette, of was je de proef niet begonnen?
Ik heb dan niet afgegroet maar mijn figuren leken nergens op omdat hij het gewoon niét doet. En als ie dat in z''n hoofd haalt..

Kev schreef:Ik had ook niet zo goed in de gaten wie je nou was. Had het te druk met iedereen ontwijken, er reed er eentje continu in de weg, stappen op de hoefslag, met een rotgang aan komen galopperen, geen voorrang geven, echt heel fijn!
Tilla ging er aan het begin nog 2 keer vandoor maar er zijn er nog meer vandoor gegaan, gelukkig schrok hij daar niet van. Vlak voor m'n proef deed ik m'n bodyprotector uit (daar heb je me dan vast wel aan herkend) zat er net weer op, gaat er eentje keihard vandoor en het paardje viel bijna! Dat was jij toch hoop ik niet? Schrok me rot! Toen ben ik maar gauw gaan starten!