Regio- en Nederlandse kampioenschappen indoor 2010!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 22:41

Nee dat was ik niet hoor! Heb jou wel gezien maar ja om in de korte tijd om los te rijden nou een heel gesprek te beginnen is ook weer zo wat! Ehm ja de mijne is een bruine met 4 witte voetjes, wit dekje met blauwe bies, reed voor jou. Toen ik m'n proef uit kwam zag ik iemand langsracen ja die heeft d'r proef geloof ik ook niet uitgereden paard ging helemaal omhoog enzo!

Kev

Re: Regio- en Nederlandse kampioenschappen indoor 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 22:46

hmm, ik weet het echt niet meer! Dat is wel jammer, misschien komen we elkaar nog eens tegen!
Ik weet wel dat er eentje heeft afgegroet, die moest als eerste na de pauze.

Kev

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 23:02

Was bij de ene jury 11de en bij de andere 5de.... grr :P

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 23:17

Iedereen gefeliciteerd.
Ik ben een beetje verdrietig weer over de gang van zaken. Zie namelijk net op de uitslagen dat ik WEL had mogen starten. Een is gewoon niet op komen dagen en de ander heeft blijkbaar afgemeld. Nogal moeilijk om af te melden/reserves te bellen. Zodat mensen die wel mee willen doen ook een gewoon mee kunnen doen. ;(

Kev

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 23:21

dat is balen ja. Ik denk alleen dat er degene die heeft afgemeld dat pas vandaag heeft gedaan, want ze heeft gister de lijst nog aangepast. Er moet wel iets ernstigs zijn als je niet komt en niet afmeldt! Anders is het gewoon asoc....
Volgens mij bellen ze een dag vooraf geen reserves meer, althans dat was zo bij de regio van de zomer, misschien weer een regel van de KNHS?

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 10:08

Ik was gister ook van de partij ! Ondanks alle pechweken die we hebben gehad met blessures,ziektes en bevroren bakken ( waardoor ik maar 5 keer kon trainen in 3 weken ) vond ik dat we het nog best netjes hadden opgelost, er heerste enorme spanning maar m'n meissie was braaf en ben enorm trots dat we voor de eerste keer in iedergeval reserve kringkampioen waren en dat we het zo ver hadden geschopt ! +:)+

Heb indd een paar paarden zien stormen door de bak om dat éne spookhoekie (vanaf de kantine gezien links ) wel zonde maar vond het wel netjes van de jury's dat ze die ruiters de tijd gaven om de paarden eventjes te laten wennen.
:j

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 10:37

Kan me voorstellen dat je daar van baalt! Denk dat de meeste afmelders dat op het laatste moment pas hebben besloten vanwege het weer. Er hebben er ook 3! afgegroet in het L1, das ook veel! Verder vond ik het allemaal wel goed geregeld daar, jammer dat het zo ver weg is anders was ik er wel vaker gaan starten.

mirjamalvaro schreef:
Iedereen gefeliciteerd.
Ik ben een beetje verdrietig weer over de gang van zaken. Zie namelijk net op de uitslagen dat ik WEL had mogen starten. Een is gewoon niet op komen dagen en de ander heeft blijkbaar afgemeld. Nogal moeilijk om af te melden/reserves te bellen. Zodat mensen die wel mee willen doen ook een gewoon mee kunnen doen. ;(

Zepjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 12:13

Iedereen gefeliciteerd!
En balen voor de rest dat het niet helemaal ging zoals het moest.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 13:25

Iedereen gefeliciteerd!
Ik ben gisteren vierde (en dus eerste reserve) geworden in de M2 in Benningbroek. Dik tevreden!

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 13:31

mirjamalvaro schreef:
Iedereen gefeliciteerd.

dat is zeker vervelend, zo had ik een keer op de drentse kampioenschappen gereden, er mochten 3 door naar finale, en ik was 4e, achteraf bleek dat ik toch 3e was, het meisje dat derde stond genoteerd was klasse m1, lager dus. Dus wij in alle haast erheen gescheurd, niet kunnen inrijden, en wel met mooie winstpunt op derde plek gebleven. maar toch jammer, er zat meer in :=

en dat door wat slordigheden haha

gefeliciteerd de rest met winstpunten en prijzen :)

popcornlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 15:21

Ik heb gisteren ook mee mogen doen aan het kampioenschap voor zuid-holland. Startte in het L1. Ik stond 1e reserve, maar werd zaterdagmiddag rond 15 uur gebeld of ik nog mee wilde doen, omdat er een afvaller was.
Hoewel ik de hele week niet heb kunnen rijden (slecht weer en zelf ziek geweest) heb ik deze kans met beide handen aangegrepen. Gezien de geschiedenis van mijn paard was alleen al het meedoen een cadeautje.
Had voor mijn gevoel erg fijn gereden (wel wat kleine foutjes), maar ben uiteindelijk 14e geworden. De jury was het niet helemaal met elkaar eens helaas. Ik kreeg 166 en 187 punten. Wel een erg groot verschil mijns inziens. Waar ik bij de ene een 4 kreeg, kreeg ik van de ander voor hetzelfde onderdeel een 7! Wat een verschillen.
Maar goed, ik heb wel weer iets om met plezier aan terug te denken.

Zepjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 15:44

Erg jammer dat er zo'n groot verschil in zit. Ook op de regio in groningen was dat zo, toch wel apart.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 17:20

liesje_waal schreef:
lieziej schreef:
Zo. Ik ben alweer terug. Had helaas een balkje, (ze wilde hem eerst weigeren) Dus helaas geen kampioenschap voor mij, het kan niet elk jaar feest zijn ;)

Ik zal het filmpje zo ff er op zetten, als youtube hem heeft verwerkt :)

zonde van die 1ne hindernis

wat een leuke haflinger heb je
mooi ding :Y)

Kopen? :D

San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 18:31

Kev schreef:
hmm, ik weet het echt niet meer! Dat is wel jammer, misschien komen we elkaar nog eens tegen!
Ik weet wel dat er eentje heeft afgegroet, die moest als eerste na de pauze.

Haha, dat was ik! :D Dan heb ik jou ook herkend aan je bodyprotector!

Kev

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 21:35

jep, ik had inderdaad een bp aan, en net toen ik die uit had gedaan ging er eentje ontzettend rennen!
Wat gebeurde er dat je afgroette, of was je de proef niet begonnen?

San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 12:03

Kev schreef:
jep, ik had inderdaad een bp aan, en net toen ik die uit had gedaan ging er eentje ontzettend rennen!
Wat gebeurde er dat je afgroette, of was je de proef niet begonnen?

Ja ik was de proef al wel begonnen, was tot het van hand veranderen gekomen. Maar toen ik de baan in kwam werd 'ie zo verschrikkelijk bang, dat er helemaal niks meer mee te rijden viel... De grootste reclameborden enzo kan ik normaal wel langsrijden, maar zo'n baan waar niks bijzonders te zien was... Maar als Abel dan besloten heeft het niet te doen, gaat 'ie het ook absoluut niet doen! Wel jammer, na de selecties stonden we 1e van kring 5... En met het losrijden ging het ook wel heel fijn... Ik zei al, 'het kleinste paard, maar de grootste kop er op!'

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 12:06

Dat is balen San_ ik vroeg het me ook af, had gezien dat je in de selecties hoog had gescored dan is het wel flink zuur dat tie op het kampioenschap zo begint te spoken! Maar je was niet de enige.. Was inderdaad een bak waar niet veel te zien was maar ja die van mij kijkt toch nergens naar dat is wel heel relaxed.

KimE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 16:41

San_, het lijkt wel of mijn verhaal daar staat. Zo ging het bij mij ook precies.. Een kijkerige bak, niks aan de hand.. Maar een bak waar niets te zien is zit vol spoken := Ik heb dan niet afgegroet maar mijn figuren leken nergens op omdat hij het gewoon niét doet. En als ie dat in z''n hoofd haalt..

Anders_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 15:50

Weten jullie waar je de foto's kunt vinden ?
Er werd gefotografeerd in Wezep op 13 februari. Weten jullie hoe ik dat kan vinden?

Sanne Platte is met mijn paard 14 geworden in Wezep met springen. Helaas ging het 2de parcour niet zo goed, ze was erg moe. 2 balkjes helaas.

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 18:42

sunniebunnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 19:21

komt er nog een topic van De nederlandse kampioenschappen?

of blijven we in dit topic?

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 19:34

liesje_waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 22:22

Kev schreef:
Ik had ook niet zo goed in de gaten wie je nou was. Had het te druk met iedereen ontwijken, er reed er eentje continu in de weg, stappen op de hoefslag, met een rotgang aan komen galopperen, geen voorrang geven, echt heel fijn! :(
Tilla ging er aan het begin nog 2 keer vandoor maar er zijn er nog meer vandoor gegaan, gelukkig schrok hij daar niet van. Vlak voor m'n proef deed ik m'n bodyprotector uit (daar heb je me dan vast wel aan herkend) zat er net weer op, gaat er eentje keihard vandoor en het paardje viel bijna! Dat was jij toch hoop ik niet? Schrok me rot! Toen ben ik maar gauw gaan starten!

nee dat was mijn merrie :Y)
doet ze de laatste tijd vaker jammer genoeg
zijn al bezig om het uit te zoeken :+

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 22:16

ik moet morgen om kwart voor 10 starten in het springen in Rijssen!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 13:23

Ik weet dat stad aan het haring vliet zuidholland is, me ex woonde er om de hoek :+

Ik moet 28 feb springen. straks kijken of de lijsten online staan van bodegraven