Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
x_tico schreef:__Marloes schreef:In kring Breda heb je met springen ook een hele grote ring DE/Z, hier heb je maarliefst 2 mensen in de DE/Z ringDus dan mogen ze waarschijnlijk allemaal naar de BK.
ik ben kring breda
Ja maar ze kunnen niet zien of het niveau hoog ligt of laag..
Oooit komt het wel goed!
Daar kan je inderdaad veel last van houden..x_tico schreef:__Marloes schreef:In kring Breda heb je met springen ook een hele grote ring DE/Z, hier heb je maarliefst 2 mensen in de DE/Z ringDus dan mogen ze waarschijnlijk allemaal naar de BK.
ik ben kring breda
Ja maar ze kunnen niet zien of het niveau hoog ligt of laag..
Basic_ schreef:Ik kan dit jaar helaas niet meedoen aan de kampioenschappen..
Bwn vanmiddag van mn paard gevallen en mijn stuitje is gebroken.. mag dus zeker 6 weken niet zitten.. laat staan pardrijden...
Ben 1e reserve voor het L2 paarden voor Gelderland

:D Dus dan de eerste wedstrijd. Las net iets over een gebroken stuitje.. Auuwww.. Beterschap... 6 weken niet rijden.. pfoeh.. Rijd er iemand anders het paard voor je?
van profiel gekeken of ook live gezien? Sha_r0n schreef:De 22e begint de kring dressuur voor kring Reggedal:D Dus dan de eerste wedstrijd. Las net iets over een gebroken stuitje.. Auuwww.. Beterschap... 6 weken niet rijden.. pfoeh.. Rijd er iemand anders het paard voor je?
mirjamalvaro schreef:Bij ons mag je wel afmelden voor de kring als je niet wilt
Verdeelsleutel wordt trouwens gemaakt door te kijken hoeveel mensen er in de kring rijden. Dus niet hoeveel er mee doen aan de selecties.
Zo rijden er 170 combinaties bij ons in het L1. Maar er rijden er 16 selecties, daarom mogen er 5 door.
In het B zijn het 311 combinaties, maar rijden er maar 11 ofzo selectie en mogen er 6 door.
Ze kijken dus niet hoeveel mensen selectie rijden, maar hoeveel mensen er in die klasse in die kring zitten.
Ik kan namelijk amper bukken en mijn knie niet met druk bewegen zeg maar
__PSM__ schreef:mirjamalvaro schreef:Bij ons mag je wel afmelden voor de kring als je niet wilt
Verdeelsleutel wordt trouwens gemaakt door te kijken hoeveel mensen er in de kring rijden. Dus niet hoeveel er mee doen aan de selecties.
Zo rijden er 170 combinaties bij ons in het L1. Maar er rijden er 16 selecties, daarom mogen er 5 door.
In het B zijn het 311 combinaties, maar rijden er maar 11 ofzo selectie en mogen er 6 door.
Ze kijken dus niet hoeveel mensen selectie rijden, maar hoeveel mensen er in die klasse in die kring zitten.
Wel raar, wij hebben ong. 150 combi's in het L1, en daar rijden er zeker 40 a 45 selecties van... Er mogen er maar 4 door....
vanessakusje schreef:Balen he Diesel, vond t zo rot voor je.. ik denk dat er nog wel iemand af valt. Als je eens wist hoeveel zich hebben afgemeld voor de sel van afgelopen zon. Zeker 12.
Ik heb schoonhoven 175 gereden en zon 166.. oeps.. maar sta nu 2e in de M2? Snap er niets van.. Sterker nog je moet door (als je geselecteerd ben) naar de kring anders mag je volgend jaar niet meedoen.
Hier een link van het aantal afgevaardigen van kring 1 t/m 7 http://www.kring5.nl/images/stories/doc ... r_2010.xls
_Diesel schreef:Ik heb vandaag mijn brief binnen gehad, ben 1e reserve. Officieel nu dus.
Vraag me alleen af of het de bedoeling is dat ik die dag ook daadwerkelijk met paard en al naar de kampioenschappen kom... Moet wel al coupons opsturen.