Deze keer ga ik niet, ben vorig jaar en vorig vorig jaar wel geweest.. Had namelijk al dagje winkelen gepland.... Helaas, vind het wel jammer, was altijd wel gezellig
Evanescence8
Geplaatst: 19-10-09 20:17
Ik kan jammergenoeg ook niet ivm schoolexamens Maar ik ben pas al naar Nieuwerkerk ad Ijsel geweest, en ik ga in November weer naar Hedel Volgend jaar ga ik natuurlijk wel proberen om ook in Zuidlaren te zijn
kippiekipp
Geplaatst: 19-10-09 20:38
ik ga straks naar de nacht, dan naar huis en morgenvroeg terug voor de markt
Ik moet morgenochtend om half 8 in Zuidlaren zijn..... om te werken. Dus als je een zilverkleurige mondeo zien, AAN DE KANT!! Moet tot 12 uur werken, dus duik daarna nog even naar de markt.
ik lust ook geen bier, maar met Z'nacht wel, omdat de rest zooo ontzettend duur is
kippiekipp
Geplaatst: 19-10-09 20:55
poeh.. dat heb ik 1 keer gedaan en nooit weer. Ik was echt kápot. Heb weinig paarden gezien toen, we hebben meer in de stoelen van een soort hotel ofzo gelegen
eppie38
Geplaatst: 19-10-09 20:55
OooOh ik wil ook, ik ga niet snik is te ver, kindeern naar school, werk paarden enz maar tjee zeg ,iedereen belt me om te vertllen ik ben er al, whaaaah.
Lieve bokkertjes voor iedereen die er morgen is, fijne markt, drink er eentje op mij oke.