Noppes schreef:Het gaat hier toch niet tot een echte rechtszaak komen? (Zie hier al wetsartikelen voorbij komen met uitleg die heeel onvolledig is en 'foto's om in je dossier te steken')
Vergeet niet hoeveel energie en vooral ook geld daarbij komt kijken hoor, denk niet dat dat de moeite waard is. En het kan vast wel op een andere manier opgelost worden.
Wetsartikelen doelde je wss op mij
Kan wel zijn dat ze niet volledig zijn, maar mijn punt was dat ze normaal wél iets te zeggen heeft omdat velen zeiden dat ze hen wss niets kan maken.
Wat je zei over die fotos maken enzo, klinkt allemaal zo overdreven, maar wat zekerheid kan natuurlijk nooit kwaad. Hopelijk blijft het voor haar hier gewoon bij en blijven de kinderen gewoon weg, maar er zitten nu eenmaal ook echte rotkinderen bij die weet ik veel wat allemaal uitsteken en ouders die met vanalles en nog wat gaan afkomen. Dan kan je toch maar beter voorbereid zijn en hopen dat je het niet nodig hebt..
Nu is het natuurlijk ook wel zo dat iedereen elkaar nog wat bozer maakt hier in het topic, alle woede komt er ineens uit
.
Misschien hebben ze hier hun les wel uitgehaald, maar wou de moeder op dat moment gewoon niet afgeven voor de 'eer'..