Jupz,ik ga ook ! xP Voor de 1ste keer,en eerlijk gezegd heb ik nog nooit het bestaan over Equitana geweten
Ik ga 22 maart,met de manege,lekker gezellie in de bus naar Duitsland =P Verheug me er al echt op,gaat echt super leuk en gezellig worden ! Natuurlijk moet ik daar ook wel eventjes voor het paardje gaan shoppen
weet of kan iemand zich herrineren of je ook zadels op equitana heb zien staan? met een stand? want zag dat euroriding er ook staat maar nemen ze ook zadels mee?
Cowgirl
Geplaatst: 03-03-09 10:56
Er zijn heel veel zadels op de equitana...maar of ze ook inruilen(als je dat bedoelt tenminste) weet ik niet maar het is een gewone beurs net als paard 2009 alleen dan 10x zo groot.
Heb het er net eens voorzichtig met vriendje over gehad... Heb eigenlijk niets nodig...maar het lijkt me zo leuk om er eens heen te gaan! Misschien volgende week nog eens voorzichtig aankaarten...
Er zullen ongetwijfeld stands met engelse merken staan omdat elk land zijn eigen plek heeft zal je bij het land engeland vast wel engelse merken vinden En anders kijk je even op de site daar staat een hele lijst met standhouders, kan je ook alvast bekijken welke merken je het leukst vindt.
Heeft iemand nou al een link van waar je de kaarten kunt bestellen, heb al een aantal pagina's terug gebladerd maar niks kunnen vinden hoor..
dacht 18 euro toch? ik heb het in combi met bustocht gekocht dus kan t niet met zekerheid zeggen. maar op de site stond dacht ik 18 euro bij bezoekers info
Vajramani
Geplaatst: 04-03-09 00:03
Sheffie schreef:
In het weekend kost de entree 18 euro en doordeweeks 15 euro.
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Geplaatst: 04-03-09 01:24
ZarcoTje schreef:
Weet iemand eigenlijk of de prijzen nogal duur zijn voor de paardenspullen op Equitana ? (zoals singels,dekjes,peesbeschermers..)
Goed opletten op beursaanbiedingen, dan kan je leuk inkopen doen. Tip van Flip: kruis op je plattegrond aan waar je wat gezien hebt want anders vind je de kraam nooit meer terug.
ik ga ook de 19de! doordeweekse dag is het niet zo mega druk als in het weekend,heb de vorige keren echt hele goeie aanbiedingen gehad.vooral met wedstrijd kleding! eindelijk betaalbare pikeur spulletjes haha en iedere keer koop ik van zo'n fransman leren halsters,die staat daar altijd met een stand met leren halsters,die zijn echt super goed! en de MSN (medicijnen) waren daar de vorige keer lkkr goedkoper dan de paardendrogist waar ik het normaal bestel.ook heeel handig
Lievemeid
Geplaatst: 04-03-09 15:43
Misschien leuk om op te schrijven wanneer welke bokkers naar equitana gaan? Ik ben nog erg aan het twijfelen...het lijkt me superleuk en vriendlief is er ook voor te porren...maar ben een tijd ziek geweest en ik ben bang dat ik tegen de grond ga als het erg druk/vermoeiend is....