knap is ie wel
daar ligt het niet aan. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

daar ligt het niet aan. vonneke schreef:wij hebben de jouwe idd gezien kel!!!!
Galop zag er zeer fijn uit. beetje onstuimig nog maar met mooie beweging!
rockey schreef:ben ik ook weer
ik had 36.5 , maar was niet tevreden! buiten aan de hand was ie kei fris, liet ie zich wel mooi zien, maar toen terug naar de trailer om op te zadelen, dacht ik nog een kwartier te hebben om los te rijden. kom ik daar aan, mocht ik meteen de ring inniet echt ideaal dus. hij was gespannen, strak in zijn lijf, tegen mijn binnen been, nee hij was niet de arrow zoals ie thuis kan gaan
maar ach we hebben er weer veel van geleerd en donderdag neem ik hem mee naar de les bij theo hanzon, kijken wat die er van vind.
gefeliciteerd met je punten kel! wat had yvonne met haar andere?
k heb nog wel een paar leuke foto's! zal ze zo even uploaden!
Knappe arrow! Wat waren je cijfers?
hij mag nu weer lekker rustig aan doen in februari ga ik weer een 4 jarige wedstrijd rijden en in april gaan we de L concoursen onveilig maken
pittig_ding schreef:HOe heeft Meppie het gedaan met haar dieren?
is dezelfde opzet als de vsn, maar dit keer met wijken erbij, aangezien ze dan als 4 jarige worden gerekent.
Tim coomans was zo kwijt van zn galop en die stond net niet te jureren bij mij omdat 1 van zijn paarden bij armani in de groep zat! Had een jury die ik de rest van de dag niet meer heb gezien, die is alleen bij mijn groepje geweest geloof ik, beetje krom. Stap was gewoon erg zonde!! asfact schreef:nou en of "doodzonde want ik vind de punten voor hem laag
over een pechdag gesproken dan, met een andere jury had het misschien anders geweest
Nee ben harstikke tevreden over mn punten, vooral met de 2 achten die zijn alvast binnen
OHZ kan er altijd nog verbeterd worden! pittig_ding schreef:HOe heeft Meppie het gedaan met haar dieren?
hij is zo leuk !
Scandicnr1 schreef:Ow wat jammer kelhij is zo leuk !
Maar toch ook geen slechte punten toch?
Van Yvonne had ik absoluut hoger verwacht dacht die gaat wel naar de 39 pnt toe, misschien toch een pech dag?
Ach je laat ze straks op concour gewoon ff zien dat ie een topper is!![]()
Mooie foto's ! ben jaloers!
IEDEREEN DIE NOG MOET HEEL ERG VEEL SUCCES !

Scandicnr1 schreef:Nou denk niet dat e hoog gepunt is hier, iedereen doet er namelijk beetje moeilijk over... de andere scandics hadden ook rond de 35 verder wordt er over gezwegen...
Maar die galop is GEWELDIGGGGGGGGGGGGG van mij krijg je een 10 !!!!!!
daar doe ik het voor!!!!!!