Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Sannee schreef:Oh heerlijk, chocola! Helaas, ik durf niet in me 1ntje naar beneden, dus ik blijf mooi boven.
Laux schreef:_Sannee schreef:Oh heerlijk, chocola! Helaas, ik durf niet in me 1ntje naar beneden, dus ik blijf mooi boven.
Echt niet? Ik moest in het pikkedonker met een kopje thee vanuit de keuken helemaal naar boven lopen.
Dat was wel even spannend, straks hou je hem onbewust scheef en heb je kokend water over je hand.
Laux schreef:_Sannee schreef:Oh heerlijk, chocola! Helaas, ik durf niet in me 1ntje naar beneden, dus ik blijf mooi boven.
Echt niet? Ik moest in het pikkedonker met een kopje thee vanuit de keuken helemaal naar boven lopen.
Dat was wel even spannend, straks hou je hem onbewust scheef en heb je kokend water over je hand.
Bang dat iemand me laat schrikken, en ik schrik altijd al zo snel.

_Sannee schreef:Laux"
[quote="_Sannee schreef:Oh heerlijk, chocola! Helaas, ik durf niet in me 1ntje naar beneden, dus ik blijf mooi boven.
Bang dat iemand me laat schrikken, en ik schrik altijd al zo snel.
[/quote]