Wie nog meer debuut in de B in 2013 met hun jonkie ???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

madelein

Re: Wie nog meer debuut in de B in 2013 met hun jonkie ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 10:02

Moeilijk rivella! Het is voor mij wel de reden dat ik op wedstrijd niet te veel aan zijn mond wil zitten. Heb liever dat hij er tegenaan loopt, dan dat ik het risico loop dat die tong er weer over gaat. Ik merk bij ed wel duidelijk verbetering de laatste tijd trouwens, merk jij ook dat het met jullie beter gaat met de tijd? LIjkt toch een manier van spanning uiten. In het springen doet ed het niet trouwens...

@jantine: pff kort nachtje, maar komt vast goed! Ik heb vrijdag ook late dienst, dus hoop dat wij eind van de middag starten hihi!

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 10:36

Jij gaat springen San?

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 13:18

Ja klopt, drie meren competitie Hoofddorp. Zondag gaan we 3 dagen naar de Veluwe, anders had ik je komen aanmoedigen!

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 17:52

Ohja leuk daar in het bos! Zou daar 25e starten maar komt echt heel slecht uit met werk, dus daarom maar as zondag in Nieuw-Vennep...
Heel veel succes alvast!
Ennehh Veluwe, ook leuk!

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 20:47

o jammer!! Succes morgen tin!
Ik ben weer trots. Helaas geen punten gereden vandaag, maar wel een parcours wat goed aanvoelde, met een paard onder me die voor me door het vuur ging. Super! Die foutloze rondes komen hopelijk vanzelf als hij wat meer ervaring krijgt...

https://www.youtube.com/watch?v=lV3alMc7S6o

RivellaLight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 21:56

Leuk filmpje madelein! Jammer van de fouten.
Je ging echt als een speer ;-)

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 22:01

Beter op je komt blijven zitten en achterover zitten! Je ging idd echt snel haha :)

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 22:13

We gingen inderdaad als een trein haha!
Het blijven staan was een probeersel op aanraden van m'n instructeur omdat ik soms wat achter de beweging zit. Nu niet, vanaf hier moet ik dus weer langzaam terug het zadel in :)

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 22:15

Ab ooe wist ik niet! Ik moet juist wachten tot ie springt, ik ga altijd te vroeg staan.

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 22:20

Mette1998 schreef:
Ab ooe wist ik niet! Ik moet juist wachten tot ie springt, ik ga altijd te vroeg staan.

Haha en ik dus omgekeerd, te afwachtend waardoor ik dan net te laat ben. Ach zo is het altijd wat ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 09:34

Leuk filmpje!

Hier gisteren ook concours gehad, ging opzich wel aardig, maar mocht allemaal net flitsender, maar puf was er na lange losrijden omdat het uitliep er bij ons beide wel beetje uit was bij ons 27 graden gisteren. Had 189.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 07:29

Dat is toch hartstikke netjes?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 08:09

Ja was opzich wel tevreden :)

Nu even paar weekjes thuis doortrainen , meeste concoursen zijn hier allemaal doordeweeks en ze doen nu de B steeds in de middag tja dan werk ik gewoon -O-

RolingRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 11:38

Ik heb hier even een vraagje, weet niet of het mag! Maar weet niet waar ik het anders kan vragen en kan het antwoord dat ik zoek nergens vinden.

Kan je in de B ook mee doen aan de kring-, regio- en Nederlandse kampioenschappen? Of is het in de B tot en met de regio kampioenschappen? Ik dacht namelijk dat je pas vanaf de L2 mee kon doen aan een NK? Weten jullie dit? :D Alvast bedankt!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 12:13

Het NK is vanaf de L2. De rest is wel gewoon in de B.

Netjes Yvank!

RolingRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 12:28

Dankjewel!

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 09:30

Ik heb hier ook al een hele tijd niet gereageerd, maar wel meegelezen!

Madelein, wauw gaaf zeg! Je ging echt hard inderdaad :D netjes gedaan hoor, jammer van de balkjes!

Yvank, oh dat is toch super netjes! Het was inderdaad heel warm

Ik heb 18 mei ook weer gereden. Ondanks dat het zo warm was ging het super! 198 en 184 dus zo in eens 3 winstpunten er bij :D super gaaf. Had ik niet verwacht haha. Aankomende zondag gaan we ook weer, en 7 juni voor het eerst BB springen!

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 10:44

Yvank gefeliciteerd met je punt! Ik heb afgelopen weekend ook 2 winst behaald en eerste plaats.

Halsoverkop nog even ingeschreven voor de Mac rider cup volgend weekend!

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 18:13

gefeliciteerd Yvank!
@flooredking: Dank je wel, haha speedy ;). Ja jammer idd, maar ach we hebben wel een ronde vol vertrouwen gereden allebei, dat is nu nog belangrijker dan balken. En wat een giga punten heb je gehaald zeg! Knap!
@jantine: Goed gedaan, toppers!! Spannend joh! Is dat in Lisse?

Wij liggen er helaas even uit, hoe lang weet ik nog niet. Afgelopen weekend zijn we 3 dagen naar de Veluwe geweest, met 5 stalgenootjes en hun paarden. Heerlijke dagen gehad, maar toen ik ed op de trailer laadde werd hij enorm druk, hij werd natuurlijk ineens gescheiden van de kudde. Dus dacht ik ga maar gelijk rijden, dan wordt hij wel rustiger als ie de andere paarden niet meer hoort hinniken. Helaas...
Ed flipte compleet, en gooide 1 been over de voorstang. Gelukkig heb ik een camera, dus zag dat gelijk. Auto aan de kant ( was gelukkig nog op de parkeerplaats) en deurtje open gedaan. Ik ben een stalgenootje gaan bellen of zij kon komen helpen, met dat ik haar aan de telefoon heb springt hij er compleet overheen, naar voren toe. Hij hing dus in de touwen, met zijn neus bijna op de grond, en zijn voorbenen over de touwen en de stang. Zo probeerde hij zijn achterbenen er ook over te trappen. Ik was er van overtuigd dat hij zichzelf 4 gebroken benen aan het worstelen was. Gelukkig kon ik na een eerste paniek reactie gelijk handelen, en heb ik de paniek sluiting open gedraaid. Alles weer rechtgebogen ( inmiddels was onze staleigenaar er ook bij, die kon gelukkig helpen) en vastgemaakt, paard snel gecheckt en toen toch gewoon naar huis gereden.
Eenmaal thuis bleek hij niet lekker te lopen, de achterkant van zijn rechter voorbeen was erg gevoelig thv zijn knie. Gister de dierenarts erbij gehaald, en hij loopt idd niet goed. Ik moet nu 10 dagen stappen en koelen, en hij heeft een injectie gehad tegen de zwelling. Als hij volgende week nog niet goed loopt moet er een echo gemaakt worden van de weefsels rondom zijn knie.

Dus onze wedstrijden en trainingen staan voorlopig in de wacht. Eerst maar weer alles 100% in orde voor we weer fanatiek kunnen trainen, en helemaal voor het springen...

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 20:54

Echt zo verschrikkelijk Sanne! Ik hoop zo dat het allemaal mee valt. Jullie hebben wel genoeg narigheid gehad... Arme Eddy....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 21:01

Ooo ik duim heel hard voor je dat het meevalt!!

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 21:11

Dank jullie wel meiden...
Het lijkt wel mee te vallen maar ja je weet het nooit. Met alle verwondingen en dikke benen die hij in z'n leventje gehad heeft is ie nog nooit kreupel geweest... Dat zit me niet echt lekker. Maar ja het enige wat we kunnen doen is afwachten dus dat doen we maar.

ullie2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 23:09

Veel beterschap met je paard. Hoop dat het meevalt!! Geef hem maar even de tijd. Wel super balen voor je!!

RivellaLight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 20:40

Gefeliciteerd Yvank, Floor en Martine! Mooie punten allemaal.
Martine, hoe is de Mac Rider Cup gegaan?

Jeetje wat balen madelein! Wordt de zwelling al minder?
Sterkte met Ed! Ik ga ook voor je duimen.

Ik ben vandaag met Evitha op wedstrijd geweest. De eerste proef ging best netjes (185), maar tweede weer te veel spanning (177). Ben toch wel heel trots op haar! :D
Afbeelding

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 17:15

Mooie foto hoor rivella! En gefeliciteerd met de winst!

Wij zitten nu een paar dagen in Frankrijk. Zaterdag was de zwelling wel minder maar hij liep nog niet lekker. Zaterdag a.s. Komen we terug, dus dan maar even kijken hoe hij loopt.