Ik hoop dat ik morgen beter mijn nest uit kan komen dan de rest van de week. Leek de hele vakantie wel vastgebonden in mijn bed te liggen en de wekker van 11 uur was dan ook véélste vroeg.
Fee_
Geplaatst: 05-01-12 00:36
Ik kom de hele vakantie niet eerder dan half 1 mijn bed uit.
oeee, lekker, ik werk elke dag, naja, was deze en vorige week wel 2 dagen vrij....
Fee_
Geplaatst: 05-01-12 00:42
Nouja, is niet waar wat ik zeg. Moest vorige week ook een paar keer om 6 uur m'n bed uit. Op oudjaarsdag bijvoorbeeld, en voor de kerst ook een paar keer. Mocht ik fijn om 7 uur alle vakjes al vullen. En dát met mijn ochtendhumeur....
Maar dames, ik ga m'n bedje op zoeken. Tot straks maar weer!
moest met nieuwjaarsdag zelfs werken!! maar ik ge slapen, morgen weer vroeg op... truste allemaal, ik hoop dat ook jullie nog een beetje kunnen slapen... xxx
Pfff, ik ben al op. Be carefull what you wish for: als je hoopt je niet te verslapen dan ren je de hele nacht naar de plee. Ben dus klaarwakker en ga strakjes naar de zaak.
R0oszs
Geplaatst: 05-01-12 04:40
Nou ik ben net ook wakker.. Kon gelijk me bed uitkomen en normaal blijf ik nog een een half uur door snoozen haha.. alleen ze staan er nog niet op. Dus nu eerst even een kop thee maken