Barbabientje schreef:Waarom houdt ie z'n kont vast? Die valt er heul niet af hoor Nouja, zoveel HEEFT ie ook niet, kun je maar beter goed vasthouden dan
Rinske schreef:Hoeveel zou hij al gezopen hebben ? Hij kijkt nogal uhhhh... bijzonder uit zijn ogen .Doping
SplashIsLief schreef:Rinske schreef:Hoeveel zou hij al gezopen hebben ? Hij kijkt nogal uhhhh... bijzonder uit zijn ogen .Doping DAT MAG NIET OP DE OS
Marjoow schreef:Haha die hollanders gaan uit hun DAK!Op welke zender kijk jij? Ik lees het hier en dan kijk ik op de tv en dan zie ik het pas komen
Dames laat je niet verleiden dit is NIET Oasis want dit is de broer Liam, niet NOEL. Het klinkt ook poedersuiker...
SplashIsLief schreef:Marjoow schreef:Haha die hollanders gaan uit hun DAK!Op welke zender kijk jij? Ik lees het hier en dan kijk ik op de tv en dan zie ik het pas komen Eurosport xD
Joolien schreef:Dames laat je niet verleiden dit is NIET Oasis want dit is de broer Liam, niet NOEL. Het klinkt ook poedersuiker...Maakt me niet uit, liedje blijft geweldig
dejavu schreef:Zie ik nou soms lijpe Hollanders voorbij komen? Maffe sporters..En dat vind ik nou juist zo leuk van onze sporters!