Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

stitchlover schreef:Zo hee [naam] dat klinkt ideaal zeg. Ook fijn dat je zelf je stal mag doen. Daar zou ik ook altijd voor kiezen.
Schakelen en scherp aan het been is inderdaad heel erg belangrijk om gedragenheid te ontwikkelen. In welke regio starten jullie eigenlijk? Is er iemand die wel eens in Bavel of Hulten start?
Martine schreef:Dat is zo jammer, veel geld betalen en dan prullen krijgen als prijs. Ga daar ook liever niet naartoe.
Ik start in Twente en ben nooit in Bavel of Hulten geweest.
! Je ziet ook heel goed dat hij dan groter gaat draven, komt wel mooi van de grond af.. Blijf lastig op het achterbeen, houdt die van mij ook nog niet lang vol maar goed oefening baart kunst!vonneke schreef:Dat doet maar 1 van de drie organiserende verenigingen daar.
€12,50 inschrijven €15,00 eerste prijs. Best zielig.
stitchlover schreef:[naam] schreef:Dat doet maar 1 van de drie organiserende verenigingen daar.
€12,50 inschrijven €15,00 eerste prijs. Best zielig.
Ah oke, dan ben ik daar gelukkig nog nooit bij gestart.
Het ergste vond ik dat ik een keer op wedstrijd was en ik voor 2x de eerste plaats alleen twee oranje rozetten kreeg. Toen wist ik nog niet dat het niet mocht, kwam er later pas achter.