Paintlinger schreef:Tis ook niet echt een draver-kleur toch? Vos met hoge witte benen?
Ze zijn er wel, maar niet veel.
Ezeltjes heb ik wel gezien, hele kleintjes en wat grotere.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Paintlinger schreef:Tis ook niet echt een draver-kleur toch? Vos met hoge witte benen?
Letsdunit schreef:Ik zou heen gaan maar niemand wilde mee dus uiteindelijk niet gegaan, had willen kijken voor een ezeltje stonden die er ?
MiepprinZ schreef:
Meet Dublin
WendyBZ schreef:annastasia schreef:Het eerste wat we tegen kwamen: een draver merrieveulen van april, vosje met 4 mooi hoog oplopende witte benen en een zeer sprekend hoofd. HZe had alleen wel bokhoefjes voor, maar uiteindelijk wel gekocht. Een Uromast voor de kenners uit een stermoeder. (verder ook zeer veel predikaten)
Ik dnek dat je tuigpaard bedoelt? Bij de Dravers werken ze niet mer predikaten.

annastasia schreef:een heel mooi filmpje op deze site: http://www.dvhn.nl/nieuws/dvhn-video/ar ... kt_niet_op
Die meid die haar paard te koop had omdat ze nu een eigen huis had, zijn we ook naar wezen kijken. Leuk beestje.
Helaas was deze net te groot. Meisje is 14 en wil nog niet bij de paarden starten
Geweldig dat begin en eind van het filmpje, heb gewoon medelijden met de arme man, eigenwijze pooonies...hihi..
leonieswenny schreef:hee!
ook ik ben er weer,
en jawel met een pony!
een paardgefokte e pony, bruin, 4jaar en zit draver in!
haha

Citaat:Verder een supermooie rijpony gezien. Deze had een rode fleecedeken om met daarop het zadel.
Het was een E-pony met een superfijn hoofdje.
Ze vroeg er 1200,- voor.
In stap niets bijzonders te zien, maar in d'raf slingerden de achterbenen alle kanten op, dus deze maar laten staan.
Paintlinger schreef:Hebben jullie die dwerggroei-shet gezien?
Ik wilde hem bijna kopen om hem te laten euthanaseren... waardeloze handelaar!!!!
Leuk die rode zweetdeken!