Ben inderdaad compleet gesloopt, maar o zo voldaan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
adnil35 schreef:WOW wat een weekend!!! Vandaag 3 keer mogen overkampen: viertal en beide paarden individueel![]()
Ons viertal (St. Jan Oerle) was 's morgens 1e geworden en mocht dus overkampen; uiteindelijk derde in de overkamping maar zeer dik tevreden(er werd ERG goed gereden in de overkamping!).
Met Zoltan 's morgens in de B 5e (echt totaal niet verwacht!) en 's middags met het overkampen simpelweg 3e!!! Uiteindelijke plaatsing weet ik niet... (gok 3e, 4e, 5e of zoiets)
En met Wim 's morgens in het L2 2e en 's middags met het overkampen wederom 2e achter Maaike Bekkers; jesus wat kan die meid rijden!. Zover ik weet ben ik met Wim 2e van Brabant![]()
Ik ben dus in in in gelukkig (en compleet gesloopt)! Op naar Ermelo; ik heb er zin in
![]()
Fleur Hol had het inderdaad ook super goed gedaan! 's Morgens was ze 1e of 2e, maar weet niet meer precies wat ze had gedaan met het overkampen...
venga schreef:Dank je! Zo word je gisteren individueel laatste, en vandaag met het viertal Brabants Kampioen!![]()
Mijn dag kan niet meer stuk!
Ik ben benieuwd naar je foto's, Laida!
Benna schreef:Ik ben ook door naar Ermelo. Totaal niet verwacht. Was al heel erg blij dat ik zondagmorgen mocht rijden.
Iedereen gefeliciteerd met de behaalde overwinningen!
Frannik schreef:
Annemarie_ schreef:Alleen van het springen zijn er foto's gemaakt (de site wordt momenteel verbouwd) en de foto's komen pas over enkele weken op de site
adnil35 schreef:Iedereen dikke proficiat!
Een kennis van ons, Roos Rokven, is door naar Ermelo met de jonge dressuurponys. Ze was zaterdag 2e geworden! Zondags is ze indivueel 9e geworden in de klasse DB. Dus Roos als je dit leest; nogmaals een dikke proficiat!