Regiokampioenschappen Overijssel!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

wwr

Re: Regiokampioenschappen Overijssel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 20:35

Nieke__ schreef:
@Marije, hoe is het bij jou gegaan? Ik zag je nog uit de ring komen maar kon je niet meer aanspreken!

Inrijden liep die echt super voor zo'n klein stukje.. maar toen we in de ring kwamen werd het een en al spanning..
ik denk dat hij de 2 auto's zag..
Maar daardoor heel slecht aan het been en 180 & 178..
Wat had de kampioen?? en wie was dat?
en weet je toevallig ook wie er door mogen?
jij nog gefeliciteerd!

pietsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 20:42

Romy is overijssels kampioen L2 cat C geworden.
Met springen was ze foutloos met een foutloze barrage en een mooie vierde plaats

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 20:47

Ja ik hoorde het Petra Ja Wat waren haar punten en die van de anderen? Lachen

pietsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 20:53

185 en 187 punten , het springen liep uit ,ze moest om 11 uur dressuur rijden en ze was de laatste van de ring .de jury moest bijna 3 kwartier op haar wachten.Dus zo van de springring door naar de dressuur over het inrijterrein even 3 minuten een beetje middendraf en wijken gedaan en toen zo de proef in want ik denk dat de jury's er anders niet vrolijker op hadden geworden. maar super tevreden dus.

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 20:56

De uitslagen staan op internet Lachen

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 21:20

Bij mij ging het springen echt slecht, uitgebeld helaas, kwam misschien ook wel door de zenuwen, op 1e hindernis 2 stops, weet niet of dat aan mij of aan de pony lag(denk een mengels van beide) nouja uiteindelijk eroverheen gekregen, en bij 4 had ik mn been dr niet aan, dus ja eigen schuld.

heel zonde maarja niks aan te doen!

Daarna 6tal gehad en we waren overijssels kampioen!! Haha! super leuk dus op naar 't NK!

iedereen die gewonnen heeft;GEFELICITEERD!!

Nieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 21:23

wwr schreef:
Nieke__ schreef:
@Marije, hoe is het bij jou gegaan? Ik zag je nog uit de ring komen maar kon je niet meer aanspreken!

Inrijden liep die echt super voor zo'n klein stukje.. maar toen we in de ring kwamen werd het een en al spanning..
ik denk dat hij de 2 auto's zag..
Maar daardoor heel slecht aan het been en 180 & 178..
Wat had de kampioen?? en wie was dat?
en weet je toevallig ook wie er door mogen?
jij nog gefeliciteerd!

Heee, Dankjewel Kusje en wat jammer zeg Ach gut het zag er met inrijden iig erg mooi uit! (voor zover ik het heb gezien tussen het bokken van sun door)

Laura Spenkelink is kampioen geworden, had 191 en 199, reed ook netjes, mooie pony en geen fouten Knipoog

Ik was 2e met 2 x 190

Nike Ter Avest is 3e met 192 en 187 Knipoog en dit zijn de afgevaardigden.

Nieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 21:25

Pietsie en rianceles14 van harte gefeliciteerd! Haha!

pietsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 21:47

dank jullie Haha! Haha!

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 22:08

gefelicteerd iedereen met prijzen Lachen
en Ach gut voor de mindere prestaties vandaag.
ik heb behoorlijk wat combinatie's op de foto,
dus zal morgen even wat plaatsen!

pietsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 22:21

ik ben erg benieuwd naar de foto's ,kan haast niet wachten Haha!

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 22:22

pietsie schreef:

haha,morgen komen ze erop! de batterij is helemaal leeg, en morgen weer naar concours foto's maken Lachen
ik heb alleen foto's van springen.. Lachen

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 22:40

leonieswenny schreef:
pietsie schreef:

haha,morgen komen ze erop! de batterij is helemaal leeg, en morgen weer naar concours foto's maken Lachen
ik heb alleen foto's van springen.. Lachen

ook van ring 3? misschien dat er toevallig 1 van de 3 sprongen erop staat Bloos denk het niet haha maar wie weet.

pietsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 22:48

ik hoop ook van ring 3 ,maar we wachten af

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 22:57

Zo ik ben er weer. Hele dag geholpen.

Was er al vanaf 7 uur om 4 dressuurbanen te verleggen.. Was beter dan het gister nog lag Scheve mond

Ben nu moe Clown

pietsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 23:10

bedankt voor een fijn concours ,

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 23:56

Pffff wat een dag. Vanmorgen 7 uur samen met Malloesje en Martine__ banen lopen verleggen. K hoop dat jullie er nu wel blij mee waren Haha!

K heb 3 bokkers in de ring gehad Haha! Ik zat toch bij jury C in ring 9.
's Middags in parcours ring A... vooral in klassen M en Z (uitgezonderd C pony's) werd erg slecht gesprongen. Echt jammer.

Morgen lees ik alles bij. Ben nu wel ongeveer dood. Ben echt 15 uur op concours terrein aaanwezig geweest Gaaaap

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-08 11:24

@ nieke: jaa ik baalde zo erg Boos! gelukkig ging de dressuur waardeloos en had ik 175 en 177 het was vervelend geweest als het goed ging en ik dan werd uitgesloten! het was inderdaad mijn laatste jaar bij de pony's en ze sprong de laatste tijd zo fijn maar mocht niet meer starten dus Boos! ook moest ik nog 6tal starten (voorop) gelukkig konden ze nog een ander regelen! ze zijn uiteindelijk wel overijsels kampioen geworden dus dat was super (liep ook lekker!)
verder iedereen die prijs had van harte gefeliciteerd!
en iedereen succes voor het nk (wie erheen gaan!) Knipoog

ioontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 12:42

Erg vervelend zoiets; er wordt altijd wel gewaarschuwd dat je goed op moet letten of de entingen kloppen, maar je staat er niet bij stil als je op andere wedstrijden wel mag starten en er door die juryleden dus blijkbaar overheen gekeken wordt. Bij ons was alles goed, maar anders was het twee weken geleden wel tevoorschijn gekomen; toen hadden we een jurylid dat alles heel goed nakeek; ook of de basisenting wel goed was gegeven..........natuurlijk ook heel vervelend als toen was gebleken dat er iets niet klopte, want dan hadden we ook niet kunnen/mogen starten op de regio. Voor ons was toen overigens wel iemand bij wie de entingen niet klopten; diegene moest weer opnieuw beginnen met enten (vorige enting was al meer dan een jaar geleden) en dat houdt dan in dat je minimaal een maand niet op wedstrijd kunt.
Overigens: wij stonden toevallig in de buurt (keken naar de Z-ring) toen jouw pony gecontroleerd werd; maar hoe is het afgelopen met de chip? Is die nog weer gevonden?
Al met al wel heel erg vervelend voor je; het laatste jaar bij de pony's, je plaatst je voor de regio en dan loopt het zo af.......veel sterkte nog bij het verwerken van deze teleurstelling.

Nieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 12:56

Maar als ze zo fijn springt de laatste tijd start je haar toch gewoon door bij de paarden? Qua hoogte en afstanden kan het zat Haha!

Mjoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 13:48

Aranel schreef:
Nieke__ schreef:
Ja, ik vond het inrijterrein niet royaal (lees: erg klein voor zoveel combinaties :+) en inderdaad, die glooiing maakte het niet makkelijker. Ik had gelukkig nog hekjes om de ring dus dat was weer fijn, maar erg jammer dat sommige ringen net half op de heuvel lagen Knipoog Het is natuurlijk wel zo dat iedereen dezelfde omstandigheden heeft dus ik moet er ook niet over zeuren Vork

Idd Nagelbijten / Gniffelen . Dat vond ik ook wel jammer.

Weet iemand trouwens ook hoe die andere haflinger in de M1 het gedaan heeft? Haha! Ben wel erg benieuwd Ja
En ben ook benieuwd naar de punten van Joanne Koopman en Danielle Haasjes Clown Dus... iemand die de uitslag gezien heeft? Pling

Die andere haflinger-combinatie in het M1 was mijn zusje.

Ze reed echt een super proef! (alleen de stap was ze onrustig)
Voor de staponderdelen had ze dan ook 5-en, maar daartegenover stonden geen 7-ens die ze wel verdiende op sommige onderdelen.

Ze had 177 en 174 :S ene jury 5de en de andere jury 4de van onderen.

Blijft moeilijk om tegen de sportpaarden aan te rijden, maar een winstpunt had ze wel verdient.

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 14:11

Nieke: Van harte meid! Ik heb je zien losrijden en Sunlight was lekker frisjes hé Knipoog
Heel veel succes op het NK

Aranel: balen dat de jurering niet ging zoals je graag had gezien. Ik moet zeggen in sommige ringen werd duidelijk streng gejureerd, en in andere ook duidelijk minder streng.

Lotte: wel jammer dat je bent uitgesloten, flinke domper. Maar aan de andere kant wel goed dat er zo streng werd gecontroleerd.
En hoe zat dat nu met verenigingskamp. enzo dan als je daar niet meer aan mee mocht doen, hadden jullie nog wel een reserve?

Leanne: gefeliciteerd hoor, super meid!

Jeanine94: Fijn van je eerste rondje, wel zonde van de 2e maar prima gedaan toch Ja

Janneke: gefeliciteerd! Jij ook héél veel succes op het NK

Jeanne: Top gedaan hoor!

Dianne: zo flinke punten zeg, wel zuur dat je er nét naast zat maar super hoor!

Anke: Gefeliciteerd met je kampioenschap met het 4-tal en verder ook netjes gereden hoor! Lief dat je me nog even succes wenste Knipoog

Gwen: ik heb je nog gezien met losrijden, althans er had iemand ''splendid'' op z'n dekje Knipoog
Van harte gefeliciteerd met je kampioenschap en héél veel succes op het NK

Marije: nogmaals balen dat het niet zo fijn liep als anders gisteren.

Petra: van harte met Romy's kampioenstitel! Super hoor, en ook afgevaardigd met springen toch? Lachen

rianceles14: gefeliciteerd met je afvaardiging met het 6-tal!

Martine: top zeg dat jullie 's morgens nog wat aangepast hebben, was verder netjes geregeld allemaal Ja

Nou over mijn prestaties kan ik heel kort zijn.
Waar Boy precies last van had gisteren, géén idee maar vanaf het moment dat ik er opstapte was het al mis.
Vorige week ging het al niet fijn, maar dit was helemaal ernstig.
Hij hield zich constant vast, geen grote fouten in m'n proef maar gewoon niet los, niet nageefelijk en al helemaal niet ons ''normale'' niveau. Erg zonde.
1e proef onderaan geëindigd, in de 2e proef nog als 4e geëindigd waardoor ik overall 4e was maar in de 58% dus geen afvaardiging voor mij.
Baalde er echt flink van, was m'n laatste keer met Boy..

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 14:27

Aranel schreef:
Heee dan heb ik jou gezien! Heet jouw pony splendid? Lachen Volgens mij reed ik naast jouw...

Ja dat klopt Tong uitsteken Zou best kunnen heb zoveel mensen gezien XD

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 14:30

l0esjj schreef:
Gwen: ik heb je nog gezien met losrijden, althans er had iemand ''splendid'' op z'n dekje Knipoog
Van harte gefeliciteerd met je kampioenschap en héél veel succes op het NK

Heey bedankt Haha! Volgens mij heb ik jou ook wel gezien Tong uitsteken
Maar wel jammer voor je dat je niet door mag Boos!

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-08 14:41

@ ioontje: nee ze hebben de chip ook niet gevonden, ik kwam uit eindelijk bij de trailer en de vrouw naast ons vroeg wat er was dus wij vertellen, bleek dat haar man dierenarts was dus die heeft nog gekeken enzo, maar die heeft het ook niet gevonden. vroegen ze of ik het misschien niet met een magneet verwijderd had (ja ik ga even de chip van mijn pony verwijderen Tong uitsteken) maargoed ga hem morgen snel inenten zodat ik hopelijk de geplande wedstrijden kan rijden (kan precies volgens mij!:P)

@nieke: ik ga ook door met mn pony naar de paarden, ik wil er nog geen afscheid van doen gaan het gewoon daar proberen! Haha!

@loes: gelukkig hadden ze met de dochter van de instructrice geoefend toen ik op vakantie was en die sprong ook voor onze vereniging dus die konden ze gelukkig inzetten! Haha! trouwens jammer dat je net die 60% niet had vooral omdat je die normaal wel altijd had toch? komt je pony wel bij je in de buurt te staan?