hee, wat een vervelend verhaal zeg. Ik heb dit ook meegemaakt met 2 van mijn verzorgponys. 1tje begon ook helemaal te trillen, ik weet niet of dit bij jou ook het verhaal is. Maar mijn da dacht aan overhit/steek van wesp of ander beest (en dat ie daar dan allergisch voor is?) Of tia ofzo? Nouja succes en beterschap ermee!
hahaha nee ze mag niet te dik worden. kweet dat dat ook weer niet goed is, maar met een vetlaagje de winter in gaan heb ik liever dan mager de winter in gaan... en opzich krijgt ze niet echt veel brok ofzo. een halve kiloschep muesli maar, en dat is qua gewicht nog niet eens een halve kilo volgens mij... gras wel onbeperkt, maar daar ga ik haar ook niet op minderen... kan ook niet, want madame springt de laatste tijd steeds de wei uit en gaat dan net naast de wei staan grazen...
vandaag was ik bij haar, zag haar weer eens nergens. ik roepen en zoeken. omgereden en helemaal naar achter. weer roepen, stond ze op de plek waar ik eerst was. dus ik weer terug. (moest ik weer helemaal om). ik daar gekomen, was ze weer naar achteren gegaan waar ik daarvoor had staan roepen. haha. dus ik weer roepen, komt ze me toch aangesprint in volle rengalop... geweldig! roos kon haar niet eens bijhouden...
weer terug in de wei gezet, gevoerd, en even streng toegesproken dat ze voortaan toch echt in de wei moet blijven voordat er ongelukken gebeuren...
fysio ging goed trouwens vandaag. weinig last nu ook
inmiddels heb ik wel superveel pijn. ook als ik niks doe. heb em keihard gestoten tot 2 keer aan toe gisteren... niet zo heel slim...
wat raar is dat toch dat als je een pijnlijke plek hebt en je stoot je dat dat juist daar is dan.....zou dat toeval zijn? het beste er mee! niet een derde keer stoten!
volgens mij lijkt dat maar zo als je je ergens stoot waar je al pijn hebt, onthoud je dat natuurlijk. als je je ergens anders stoot, vergeet je het gewoon
de eerste keer dat ik stootte was toen ik laptop op schoot wilde zetten. ik hield em niet helemaal meer, dus kwam te vroeg op mijn schoot. stootte vol aan de voorkant van mijn knieen. de ene voelde ik t alleen een stuk minder en ik stoot me overal heel vaak. ben btje klunzig denk ik
fysio gaat gelukkig al wat beter, maar wel steeds weer een dikke gloeiende knie na afloop. volgens fysio zou t nu wel geheeld moeten zijn voor zover dat kon...
Pff meid heb 't allemaal gelezen.. wel goed dat je knie steeds iets beter gaat... die zwelling kan misschien zijn omdat je 'm meer begeweest 'n actie vraagt om een reactie...
ik had ook ergens iets gelezen dat je wou kijken voor een scan voor Indi ik heb laatst in 'n blaadje iets gezien 'n kliniek die dat deed weet alleen niet meer welke... misschien dat ik 'm nog kan vinden...
gelukkig dat eht met indi nu weer beter gaat en dat jij ook weer opknapt.
Wat betreft je knie... als je er veel last van hebt kan een natte zwachtel er omheen heel goed helpen. Is een tip die ik gekregen heb van een professor in de VU, omdat ik zelf ook regelamtig last van mijn knie heb. Helpt ook tegen de zwelling in de knie. Succes!
mijn knie gaat aardig. bepaalde draaien moet ik echt niet maken, en op bepaalde plekken moet ik hem echt niet stoten. dan issie gelijk weer enorm dik en zeer pijnlijk, maar zolang ik dat niet doe kan ik zelfs weer een beetje op mijn knieën zitten. fysio is nog wel pijnlijk om gewicht dat op mijn onderbeen ligt omhoog te tillen, maar fietsen gaat super (op mijn conditie na )
Meid fijn dat 't zo goed gaat.. ik had laatst nog eens gekeken naar die advertentie, stond wel een naam in van die kliniek maar verder helaas niks... hoe gaat 't onder tussen met Indi dan, nog gevallen of gelukkig niet meer?