Heel veel sterkte. Wat zul je je bijzondere paardje missen.
Ja, ben er echt kapot van. Het blijft onwerkelijk, ik mis haar en ik snap gewoon niet waarom onze toekomstplannen zo abrupt worden weggerukt, het had nooit zo mogen zijn.
jeetje mina! Ik kreeg en heb nog steeds een brok in mijn keel. Het idee dat je paardje in één keer er niet meer is. Heel heel veel sterkte met dit enorm grote verlies!
Jeetje, lees dit nu pas.... Wat afschuwelijk..... Arme Sense, al zoveel meegemaakt en dan zo jong al weg..... Maar ze geniet nu vast van de eeuwige rust daarboven op de groene, eeuwige weides.....
Meis, ik wens je heel veel kracht en sterkte toe. Jij hebt haar een mooi, liefdevol tehuis gegeven in de tijd dat je haar hebt gehad. Heb verder weinig woorden voor dit onverwachte verlies, maar onthou dat ze het bij jou heel fijn gehad heeft.....
Weet maar al te goed hoe het voelt als je paardje er in 1 klap niet meer is. Terwijl je allemaal geweldige plannen in je hoofd had wat jullie allemaal wel niet nog zouden doen. Las je verhaal en zit nu ook weer met tranen.... Heel erg veel sterkte, praat er gewoon over en over een poos kun je vast weer met een glimlach aan haar terug denken (maar eerst gewoon die tranen eruit laten komen hoor!!)
oooh Splash... was het topic een paar dagen kwijt en nu dit... Ik was er zo van overtuigd dat ze met 1 oogje ook nog een vrolijk leven tegemoet kon gaan. Heel veel sterkte meisje.
Jeetje, ik heb ook een paar keer je topic bijgelezen en had deze vreselijke wendig niet gedacht! Wat zul jij je prachtige paardje vreselijk missen! Ik vind dat ze zo'n onwijs aansprekend hoofdje heeft op de foto's in je profiel...!