Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maya schreef:Sundancer schreef:Er werd gezegd, "Onze paarden kunnen tegen dit lawaai" Wat ze niet doorhadden dat andere paarden die in de stands stonden niet tegen het lawaai konden en zowat erover heen wilden gaan.
Da's dan eigenlijk wel slordig... Dat diegene van die show daar niet beter over nagedacht hadden. De paarden zijn toch vaak wat gestresst vanwege de enorme drukte en mensen die alsmaar aan hun zitten te potelen. En dan zo'n show, nee kan me goed voorstellen dat je daar niet blij mee bent. Hopelijk niks gebeurd bij die stands verder dan?
Napie schreef:Mooie foto's. Helaas bij ons heel veel foto's van onzelf en niet veel van de pony's. Ga er zeker wel 1 bestellen
Opvallend dat er maar weinig publiek te zien is op de foto's van de hoofdpiste
Nouvel schreef:Napie schreef:Mooie foto's. Helaas bij ons heel veel foto's van onzelf en niet veel van de pony's. Ga er zeker wel 1 bestellen
Opvallend dat er maar weinig publiek te zien is op de foto's van de hoofdpiste
vond ik inderdaad ook wel, niet echt veel foto's waar de paarden heel duidelijk op staan...
toen wij reden op vrijdagavond was er ook opvallend weinig publiek...
, je had toch ook het paard ingespannen waar je de S&O-training mee reedt van de zomer? Maar inderdaad weinig publiek, alle andere dagen niet uitgezonderd. Zaterdag en zondag wel beter dan vrijdag, maar toch minder dan verwacht schat ik.
Verder misschien nog mensen die foto's van Jauke en mij hebben? el_Padrino schreef:Hallo Allemaal,
Ik ben dit jaar voor het eerst naar paard en koets geweest. Mijn paard el Padrino deed mee aan de Noriker show en werd gereden door Sherwood. Ik heb foto's gemaakt, maar die zijn bijna allemaal mislukt. Heeft iemand toevallig foto's gemaakt van de Noriker show? Ik hoop het.
Deze is wel gelukt![]()
http://i212.photobucket.com/albums/cc64 ... otjeev.jpg
nicci88 schreef:@ dendro: weet jij of daisy dit jaar weer meegereden heeft met sterre dit jaar?

) 

Zeker niet met bewegende mensen op de bune
monya schreef:Ik heb je wel gezien, je had toch ook het paard ingespannen waar je de S&O-training mee reedt van de zomer? Maar inderdaad weinig publiek, alle andere dagen niet uitgezonderd. Zaterdag en zondag wel beter dan vrijdag, maar toch minder dan verwacht schat ik.
Napie schreef:Jeetje, bij de appaloosa's: dat ze er twee keer afvalt (was vast niet zo gepland) Hoe kan het nou dat het zadel eraf vliegt? Zat die niet goed vast?

. 

overigens verkoop ik dus patronen, korset fournituren, accesoires, hoedenkits, parasols etc., en enkel kleding die eenmalig gebruikt is voor fotoshoot, evenement of fair. Kleding op maat en in opdracht wordt gedaan door mijn lieftallige partner in crime Victorian Secrets
haar site werkt nog niet, maar daar is ze druk mee bezig. xx_Irisje schreef:de hele helicon demonstartie staat er op
behalve ik..
naja volgnede x beter dan maar.