! Dus dan gaan we gewoon het nog gezelliger maken in het hotel!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!
sannenn schreef:Barbara_m schreef:Ik heb er echt al zin in. Ik twijfel alleen nog over de slaapplaatsen. Er gaan zoveel leuke mensen toch gewoon op het vrachtwagenveldje slapen!!! Ik vind het hotel wel veel relaxter. Moeilijk hoor.
he! ik ben ook leuk hoor!
Goede reden om weer even een ruitersport zaak binnen te gaan

rowo schreef:Als ik dat zo lees lijkt het me super leuk om op de camping te zitten. Helaas heb ik dan gewoon school, mega balen

Laulau1986 schreef:rowo schreef:Als ik dat zo lees lijkt het me super leuk om op de camping te zitten. Helaas heb ik dan gewoon school, mega balen
Weet je zeker dat je rond die tijd niet ziek bent?![]()
Simba_ schreef:Hahahahahaha !
Idd, je hebt last van een zogenaamd Almelo'spaardenvirus.
Incubatietijd is minimaal een week, dus op school verschijnen is onmogelijk

. Vind ponies altijd leuk om te zien!
! Barbara_m schreef:Wij ook denk ik. Misschie zelfs zondag maar dat ligt eraan of mijn klantje finale moet rijden.
Ik heb al Almelo kriebels!!!
Ze heeft alleen een griepje onder de leden vertelde ze
DresslOver schreef:wij gaan wel al de 15e heen, kunnen de paarden vast een beetje wennen. Ben al 's naar een trainingsweek op bartels geweest, en daar was ik ook de eerste dag alleen maar bezig met het rustig houden van m'n paard. Toch spannend ook, zo lang op de trailer, vreemde stal.

? Bij de stallen in de buurt ?
Ze moet nou iig een maand stappen en dan gaan ze verder kijken. Hopelijk zijn ze beide binnenkort weer rad
c_alsemgeest schreef:twee paarden van onze almelo groep zijn kreupel
1 een ontstoken aanhechting van (als ik het goed had) een buigspier/pees De andere is ook kreupel... maar daarvan is niet duidelijk wat ze heeftZe moet nou iig een maand stappen en dan gaan ze verder kijken. Hopelijk zijn ze beide binnenkort weer rad

! Vandaag even met mams naar ruitersport zaak geweest. Zij zat ook al helemaal te denken wat ze dan aan kon

) Voor degene die er al jaren komen... Twee van de mutsenclub zaten elk jaar voor een donker grijze trailen in klapstoeltjes te gillen van het lachen
Een blonde met kort haar een een met wat donkerder haar