Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
garny95 schreef:ik zit nu wel te wachten maar als er iemand een berichtje toevoegd komt dat er dan automatisch bij of moet ik telkens dit forum opnieuw aanklikken ( even die slopende tijd doden)
Zeg dat je niet lekker bent en zo wel naar de vergadering komt als je je iets beter voelt....
garny95 schreef:ja ben weer terug, voel me wel een beetje idioot, ik kijk dan nog steeds maar naar het voetbal van Lotte
Anieke89 schreef:Gewoon op F5 drukke Garny
garny95 schreef:Dat was vorig voorjaar, wat een scheidopmerking trouwens........
Rhodos schreef:brr... ben een beetje te zenuwachtig om te werken... sorry baas..
garny95 schreef:F5 doet het bij mij niet, wij hebben macintosh...zucht.
chaai schreef:Ze is nog niet eens gestart volgens de site, hoeveel vertraging kun je maken op een EK![]()
Als ik nou mijn 1000e berichtje opdraag aan het Nederlands team, zou dat helpen?![]()
Anieke89 schreef:garny95 schreef:F5 doet het bij mij niet, wij hebben macintosh...zucht.
Heb je geen vernieuwen knop ? anders kun je daar ook op drukken
Rhodos schreef:........1 daaronder met een brief waar ik mee bezig ben en 1 met bokt.......
CGJ12 schreef:Rhodos schreef:........1 daaronder met een brief waar ik mee bezig ben en 1 met bokt.......
Toch niet in de tijd van de baas hè?