Spannend..ik wacht op Anky
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
paars schreef:paars schreef:ik zie meer stilstaande beelden dan bewegende....weet iemand of dat ligt aan mijn computerinstelling? Geluid is goed .
topic gaat zo snel, even mijn vraag herhalen
Relaxed schreef:Marlies is gewoon van de lijst af, dus niet geruild...
paars schreef:paars schreef:ik zie meer stilstaande beelden dan bewegende....weet iemand of dat ligt aan mijn computerinstelling? Geluid is goed .
topic gaat zo snel, even mijn vraag herhalen
Antoinette schreef:Vreemd inderdaad dat Marlies van de lijst af is...misschien iets tijdens het inrijden gebeurt? Hopelijk niet ernstig!
Ik schakel net in op filmloop en zie Edward helemaal onderaan!![]()
Lees hier al dat Grib stout was?
Kirsten laat een keurige proef zien met Montecristo!
Nu Anky!
Cayenne schreef:Gribje dacht dat hij kon omkeren in de Piaffe, maar Edward was het daar niet helemaal mee eens
Antoinette schreef:Cayenne schreef:Gribje dacht dat hij kon omkeren in de Piaffe, maar Edward was het daar niet helemaal mee eens
Okee, tnx! Maar was dat het enige foutje? Lijkt me niet aan die score te zien![]()
Anky gaat wel erg goed weer...zonde van de tact bij het wegrijden van de piaffe, piaffe zelf was weer erg mooi!
Cayenne schreef:Je zag Sali even kijkerig worden, en Anky hem belonen na de pirouette, erg mooi om te zien