ponyta schreef:Ik ben 6e geworden met endurace van de 53![]()
![]()
Ponyta er is ook een endurance site van Zelhem: viewtopic.php?f=131&t=772923&hilit=
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ponyta schreef:Ik ben 6e geworden met endurace van de 53![]()
![]()
Shanna16 schreef:Nou ik ga het maar eens proberen...
! Was ik wel weer blij mee volgende keer meer oefenen met de tempo zodat ik t zelf ook onder controle krijg
.
!
Djaleesa schreef:Shanna16 schreef:Nou ik ga het maar eens proberen...
Shan, had toch nog een winstje! Was ik wel weer blij mee volgende keer meer oefenen met de tempo zodat ik t zelf ook onder controle krijg
.
@ponyta, gefeliciteerd!
Ik vond leuke middag!

Lang verhaal. Dressuur L2 ring 9 ging k u t. Maar me punten!! Ik had alsnog 178
Zoo vreemd
of ik was beter bezig
. 3 van de 4 proeven winstpunten!! Ennuh 2x 7e

)
Wel terecht dus!
Nikj schreef:Nikki, ik heb jou 2e proef gezien, toen ging je huilend weg, jammer!
Ik heb trouwens ook de Z dres. gekeken (zo tussendoor heletijd).
Ik heb er 1 gezien die alleen maar aan 't steigeren was, en die ruiter/amazone gaf het op, en 1 die telkens iets de lucht in kwam en weer weg sprinte. Voor de gene erop is het minder, maar als je het zelf ziet ziet het er best gaaf uit.![]()
KazimirOrryS schreef:Nikj schreef:Nikki, ik heb jou 2e proef gezien, toen ging je huilend weg, jammer!
Ik heb trouwens ook de Z dres. gekeken (zo tussendoor heletijd).
Ik heb er 1 gezien die alleen maar aan 't steigeren was, en die ruiter/amazone gaf het op, en 1 die telkens iets de lucht in kwam en weer weg sprinte. Voor de gene erop is het minder, maar als je het zelf ziet ziet het er best gaaf uit.![]()
Mij misschien??

Nikj schreef:Dat zal best eens kunnen! Geen idee wie dat waren.
Ik weet wel dat bij 1 iemand de jury (die liliputter!) er uit kwam! Ik weet niet precies wat ze zei, maar ze kwam er iig wel uit.

Nikj schreef:Nikki, ik heb jou 2e proef gezien, toen ging je huilend weg, jammer!

Cristina schreef:Weet iemand toevallig ook de uitslagen van de Imperial riding Cup in Zelhem ??