Ik was om 4 uur al weer thuisuit Makkinga met een gekneusde voet rijker. We moesten door een hekje op de AOK te paard Quincy ging raar en gek doen en ging dus ook steigeren toen gelee ik dus van haar rug af en het paard verstapte zich en gelee ok weg zakte door haar achterbenen heen en viel op vervolgens op mijn voet, ik heb nog 2 1/2 door kunnen rijden en toen kon ik niet meer van de pijn die trok helemaal naar mijn bovenbeen toe, toen heb ik Romkabouter gebeld en die heeft mij met de trailer weer op gehaald. Thuis gekomen heeft mijn vader Quincy uit de trailer moeten halen want ik kon niet meer lopen zo'n pijn deed het en toen heeft mijn moeder de huisartsenpost gebled en daar moesten we om 17:50 zijn, en mijn voet was gelukkig alleen maar gekneusd en daar zit nou een druk verband om. WB,Susan en mijn vader hebben het zien gebeuren, en WB was zo lief en heeft gekeken of Quincy ook kreupel liep maar dat was niet zo ben weer op gestapt en verder gereden, ik heb werkelijk genoten van die 2 1/2 uur dat ik heb gereden, wat een mooie omgeving is het daar. En Quincy gedroeg zich heel erg keurig verder, en ze was heel relext
Ja, ik heb ook fantastische dag gehad met mijn dressuurpaardje en als maatjes Sun en San. Het weer kon niet beter. Was goed georganiseerd en hierbij wil ik dus ook de organisatie bedanken voor deze gezellige dag met leuke (voor ons nieuwe) opdrachten.
ben ook weer terug van een geslaagde dag, tim en ik hebben genoten ze liep als een zonnetje en had zo'n plezier! we konden geen normale woorden verzinnen ,ben benieuwds hoe creatief de rest was. wij als team vonden het wel jammer dat we zo'n stuk langs de weg moesten ipv door bos ,maar verder was het TOPPIE!!!!
Ook wij hebben ongelooflijk genoten door een uur bij de pleisterplaats te komen kijken met onze ijzeren rossen. Manlief heeft beloofd volgend jaar mee te rijden, wanneer de organisatie voor mooi weer zorgt, hahahaha, daar ga ik 'm aan houden!!!
poeh poeh , hoewel we best veel getraind hebben de afgelopen weken heb ik toch zadelpijnnnnnnn Hoe zitten jullie... Heeerlijk gereden , gaan we gauw eens herhalen. Het water was lekker, de lucht blauw, de lunch perfect verlopen.Bedankt voor de organisatie!
zo ook weer thuis, net prinnie naar wolvega gebracht die moest nog met de trein terug naar nijmegen, top vrijwilliger he!
MSQ gelukkig niets heel ernstigs dus ik schrok wel behoorlijk hoor en vond het super knap dat je nog weer op stapte om toch aan de rit te beginnen!!! verder vond ik het geslaagd en heb weer gelachen om de koeien en bij de bbq was het weer gezellig, nog even pannenkoek zijn apparaat en vlees mogen vasthouden helaas waren er bij de prijsuitreiking al een aantal mensen naar huis die in de prijzen vielen, maar rom heeft beloofd de uitslag online te plaatsen, de mensen die in de prijzen zijn gevallen hebben dan nog 2 weken om ze te komen halen
vrijwilligers en deelnemers bedankt voor de gezelligheid! en sponsoren super bedankt, het waren echt gave prijzen!
Ik ben ook weer thuis! Vond de rit geweldig! Een hele andere route dan de voorgaande keren. Het weer zat ook nog mee, dus beter kan niet! Alleen was ik zo slim om na de rit de auto dicht te gooien met de sleutels erin...... Dus heb erg lang moeten wachten voordat ik naar huis kon gaan. Gelukkig was mijn broer zo lief om de reservesleutel te brengen! Heb de prijsuitreiking niet meer meegemaakt, dus ben benieuwd wie welke prijzen heeft gewonnen! (Wij vast niet......)
Haha! Wij hebben haast nergens punten mee verdient! Dus wij ook vast niet!! Maar waar we 100% op gescoord hebben is een SUPER ervaring voor onze jonge paarden!
mooie route en alles mooi georganiseerd, ben erg trots op mijn 3-jarige zelfs op het einde was hij nog in voor een galopje. we waren nr. 11 maar we reden in het begin iedereen voorbij zo snel stapten ze alleen toen waren we helaas verkeerd gereden duurde het heel lang voordat we bij dat water waren, maar dat was echt gaaf dat water in! voelde me net Anky zat heerlijk in een draf als je het water in ging. toen we bijna bij de rustplaats waren keken we achterom en reden er een paar ijslanders en een fjord achter ons, en zag zo die fjord vallen dat zag er niet best uit. weet iemand hoe dat verder is afgelopen met die vrouw? en paard
vond het gewoon een super dag van mij mag het wel vaker! dan doen wij weer mee
ja jannie jullie hadden wel een prijs (weet alleen ff niet meer welke) de fjord en mevrouw zijn naar huis gebracht met de trailer, verder weet ik niet hoe het nu met d'r gaat.
Wij zijn ook weer thuis! Ik heb genoten van de dag! Samen met Mayflower in de bak gezeten en de spelletjes begeleid. Veel leuke en vooral hele verschillende combinaties voorbij zien komen. Prachtig om te zien hoe makkelijk de ene het deed en hoe moeilijk het weer voor een ander was. Het weer was natuurlijk ook perfect! Ik hoop dan ook iedereen volgend jaar weer te zien!
Wij zijn ook weer thuis. Werkelijk een heerlijke rit en alles was perfect! De paarden waren braaf, de omgeving was geweldig, het weer super, de sfeer ontzettend goed, de vrijwilligers optimaal, de bbq gezellig en ten slotte bleken we nog 4e te zijn geworden! Wij zijn naar huis gegaan met 2 mooie halsters, in het paars!
Romkabouter en alle vrijwilligers, bedankt! Toppie!
Mijn maatje (selina) en ik zijn 3e geworden! Ik was echt mega verbaasd want Kim en ik doen nooit van dit soort dingen en laat staan wedstrijden!:D Ik vond het echt super leuk vandaag en dit gaan we zeker nog eens doen.
Laatst bijgewerkt door Paintlinger op 22-04-07 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Alles opgeruimd enzo. Ik zal even de uitslag nagaan en dan op de website zetten. Maar ik ga niet te laat naar bed dus weet niet of het vandaag nog wordt
Ik moet ook nog even een stukkie schrijven voor de plaatstelijk krant voor morgen 10.00
Leuk dat jullie er waren en leuk dat jullie het prima vonden. Dit keer hadden we inderdaad een route iets meer langs de weg, maar elk jaar is weer anders
Alle deelnemers en vrijwilligers en sponsors bedankt
Wij vonden het ook een geweldige dag, hebben genoten, gelachen enz! Organisatie; nogmaals ontzettend bedankt!Jullie zijn top! Waren wel verbaasd dat we de (gedeelde) eerste plaats hebben behaald!Geweldige prijzen! Bedankt sponsors!! Ik vermoed ook dat we zo ongeveer de langzaamste deelnemers waren!
was een super mooie rit, dit jaar voor het eerst gereden... jammer idd dat het laaste stuk zo langs de weg was.... mijn "groentje "heeft zich op haar best laten zien! de snotgurken waren niet super actief!!!!!!!!!!!!!!!(zeker op vakantie toevallig???) was super georganiseerd en volgend jaar doe ik zeker weer mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!! foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We hebben gister heerlijk genoten.. niet in de prijzen gevallen maar dat geeft niet.. Wel een heftige cowgirl aktie gehad.. (of zal ik zeggen horsegirl aktie?) Rom, ik geef selina zo snel mogenlijk haar prijs
Dropje,.. vond het erg gezellig met jullie samen te rijden!
Het was idd een SUPERdag . Super georganiseerd, superrit, superweer, paardjes waren super. Peps keek -bijna letterlijk- haar ogen uit (wij soms ook, rare dingen gezien onderweg hoor ) en maakte zich soms wel wat ongerust om het hele gebeuren, maar bleef toch braaf meedoen. Shane gedroeg zich alsof hij nooit anders heeft gedaan. Onze vierjarige bikkel!
Ik heb trouwens absoluut nergens last van en de paardjes ook niet; die kwamen vanochtend citroentjesfris hun stalletjes uit. Shane stond me zelfs aan te kijken van "nog een keer?", maar dat doen we maar niet
Leuk ook om iedereen zo bij elkaar te zien. Ik heb helaas maar weinig mensen gesproken, maar de meesten herkende ik wel ... aan hun paard . Ik had trouwens geen idéé dat jij op die motor zat waar ik mijn paard voor gooide FH . Pas toen het helmpie afging, hihi.
Hoe is het met jou/jullie MSQT een dag na jullie ongeluk? En hoe is het met de Fjord + berijder?
Ook namens ons heel veel dank aan de organisatie, vrijwilligers, sponsors en mensen van de AOK Ranch. Het was top!
Oh ja, we hadden nog prijs ook! Leuk man, twee Susanpaarse borstels met aandenken aan de NTR .