djuno schreef:ja...maar nu weet ze dat al op voorhand...ow nee...dat geeft bij haar toch niet...is ze zo weer vergeten
Ja, Tas heeft toch last van alzHUMMER..........
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
djuno schreef:ja...maar nu weet ze dat al op voorhand...ow nee...dat geeft bij haar toch niet...is ze zo weer vergeten

BitchyWitchy schreef:FeeY schreef:je bent knettergek!!![]()
de rest is wel duidelijk!
Ben je nu boos?

Ik werd geroepen?
Anne_GTI schreef:Ik werd geroepen?

Anne_GTI schreef:Ik werd geroepen?

Jodemi schreef:Kunstmatige intelligentie en zwangerschapsdementie.... pfff geen goede combi!

Anne_GTI schreef:Ik denk dat deze jaarling gewoon in de opfok thuishoort. Eigenlijk zou ik er een mail naar de dierenbescherming en de AID aan moeten wagen.

Charly schreef:Eigenaar van deze leuke pony, kunt u mij misschien wat tips geven?
Charly schreef:Eigenaar van deze leuke pony, kunt u mij misschien wat tips geven?

Charly schreef:Anne_GTI schreef:Ik denk dat deze jaarling gewoon in de opfok thuishoort. Eigenlijk zou ik er een mail naar de dierenbescherming en de AID aan moeten wagen.
Waarom?
Er is hier toch niks mis mee? Kan echt geen kwaad als er al beetje op gezeten wordt hoor...

aartlover schreef:@ Djuno: haha
Anne_GTI schreef:Ik denk dat deze jaarling gewoon in de opfok thuishoort. Eigenlijk zou ik er een mail naar de dierenbescherming en de AID aan moeten wagen.
BitchyWitchy schreef:Anne_GTI schreef:Ik denk dat deze jaarling gewoon in de opfok thuishoort. Eigenlijk zou ik er een mail naar de dierenbescherming en de AID aan moeten wagen.
Ik las iets over een boer in Friesland, met veel weide en veel vriendjes om te spelen, en ze gaan ook één keer op reis naar het buitenland.....
Anne_GTI schreef:
Het zou me niks verbazen als ie ook elke avond bijgezet aan de longe zou moeten werken en eens in de week moest springen.
Charly schreef:Is dat die waar ze eens per jaar ook moeten zwemmen voor hun leven??

Anne_GTI schreef:Nee, daar niet... Waar ze 's winters van alles te eten krijgen terwijl ze met de hele kudde op stal staan.
Anne_GTI schreef:Nee, daar niet... Waar ze 's winters van alles te eten krijgen terwijl ze met de hele kudde op stal staan.