Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

jeddah schreef:Het was best spannend want het paardje van paintje ziet er ook altijd tip top uit en die heeft de Gouden Medaille dan ook welverdient in de Amateur gewonnen!
!!
. 
Misschien toch maar even kijken of ik mee kan doen volgend jaar, met de barrelrace of zoiets
.
geweldig geregeld en echt super naar ons zin gehad!
op naar volgend jaar en dan proberen om ook in de reining te gaan starten.
we kijken er naar uit! iedereen van harte met hun behaalde resultaten. en we zien elkaar volgend jaar weer! Gisela schreef:
Organisatie WRAN, gefeliciteerd, misschien dat er soms achter de schermen wel even wat geregeld moest worden maar ik denk dat deelnemers daar weinig van hebben gemerkt. Goede organisatie, vriendelijke mensen, een plezier om naar dit NK te gaan.
En natuurlijk gaan er wel eens wat dingen fout, we zijn ook mensen, maar ik hoop dat weinig mensen hier wat van gemerkt hebben
Jullie allemaal gefeliciteerd met jullie prijzen en bedankt voor de gezellige sfeer, dat werkt voor ons een stuk prettiger! Op naar de juni show...we beginnen binnenkort al weer met de voorbereidingen. lonestar123 schreef:Ook ik ben even geweest. Super om te zien. Iedereen van harte met jullie behaalde prijzen.
Vraagje waar kan je de uitslagen vinden???

is?
Een droom die uit komt en dan ook nog op haar verjaardag, beter heeft ze het niet kunnen plannen. De horsemanship moest toen nog en daarmee behaalde ze weer brons. (de precieze plaatsingen weet ik niet meer)
)