[WN] Federatie NK 2006

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anya

Re: Federatie NK 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 22:36

Dames en heren de foto's van Pannenkoek worden allemaal geplaatst op de wransite. Daar komt dan ook alle informatie over bestelinformatie te staan.

Deborah: terecht gewonnen! En wat een ontvangst thuis. Gaaf.
Jos: supermoment zoiets. Kan ik me heel goed voorstellen.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 22:42

Maar Pannenkoek heeft toch niet op donderdag gefotografeerd? Bij de Halter? Dat was toch iemand anders...

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 22:45

Pannenkoek is gevraagd de wran-onderdelen te fotograferen. En af en toe heeft zelfs Pannenkoek ook pauze gehad. Dus er zullen ongetwijfeld ook momenten zijn dat er geen foto's zijn gemaakt. Volgens zijn voor de andere verenigingsonderdelen en het hele NK ook fotografen aan het werkt geweest.

REGINA76

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 22:49

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 22:57

Ahja, dat wasem.. JanKan... die heeft donderdag de Halter in ieder geval gedaan en volgens mij heb ik em vrijdag avond ook gezien en vandaag ook.. dus neem aan dat'ie er de hele wedstrijd geweest is.
Foto's van Thorretje waren alleen van de Halter Paints (en alleen maar een deel er van geloof ik) en die staan al gemeld op de ITP pagina.

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 23:02

www.lookingatyou.nl heeft alleen lachpauzes gehad, verder heeft zij braaf foto`s geschoten Haha!
tevens biede zij zich aan als groom, hulp bij de stallen en sigaretten en drinken bewaker Haha! OK dan! Top Kayila!!!!

REGINA76

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 23:14

ja dat wist ik smax dat zei fotograveerde maar toch niet iedereen........

Paintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 08:10

jeddah schreef:
Het was best spannend want het paardje van paintje ziet er ook altijd tip top uit en die heeft de Gouden Medaille dan ook welverdient in de Amateur gewonnen!

Dankjewel Bloos !!

Iedereen van harte gefeliciteerd met de behaalde resultaten OK dan! !

Wij zijn jammergenoeg alleen Donderdagochtend geweest, maar vond het sfeertje erg goed Ja .

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 08:30

Proficiat iedereen met de behaalde prijzen en wat een prachtige foto's weer! Heerlijk om weer zo'n ouderwets vrolijke foto te zien van Raggie en Cody!

Het NK heeft veel bijzondere momenten opgeleverd en ik ben het absoluut met Paintje eens: de sfeer was echt top!

Tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 09:38

Gefeliciteerd iedereen met de behaalde prijzen!

Er heerste echt een super sfeertje dit jaar Ja Misschien toch maar even kijken of ik mee kan doen volgend jaar, met de barrelrace of zoiets Haha!

alpenquarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 09:44

[quote]
(volgend jaar de koeien weer naar de vrijdagavond en het kan niet beter )

Hohoho...

Gisela

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 09:57

Wij zijn ook gisteravond teruggekomen, doodmoe op de bank neergeploft en niet meer overeind gekomen.

Okay, even mijn tekst wijzigen:
Organisatie SWRN en alle deelnemende organisaties aan dit NK waaronder de WRAN waar wij in zijn gestart, gefeliciteerd, misschien dat er soms achter de schermen wel even wat geregeld moest worden maar ik denk dat deelnemers daar weinig van hebben gemerkt. Goede organisatie, vriendelijke mensen, een plezier om naar dit NK te gaan.

Paulus en Ace hebben hun best gedaan. We weten dat Paulus meer wedstrijdervaring met Ace moet krijgen en wat minder zenuwachtig moet zijn maar we weten ook dat Ace het kan. De amateurreining voorronde ging fantastisch en met een 141 half en een gedeelde 2de plaats waren wij super blij. Als die 2 een team worden dan komt dat in de toekomst helemaal goed. Daar gaan we natuurlijk aan werken.

Wij hebben een heel fijn NK gehad, het verschrikkelijk fijn gehad met de mensen die ook in de gang stonden zoals in de direkte omgeving Ed Goosen, Familie Vet, D-Star, en natuurlijk Sandra en Blaze Cool .

Rob 'Pannenkoek', bedankt voor de prachtige foto's die je van Paulus met Ace hebt gemaakt. Je kunt onze bestelling weer tegemoet zien!!!!!!

Groetjes, Gisela
Laatst bijgewerkt door Gisela op 25-09-06 10:35, in het totaal 1 keer bewerkt

spinninggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:14

wij hebben ook genoten van het nk! Haha! geweldig geregeld en echt super naar ons zin gehad!
ook nog een prijs gehaald in de halter bs gelding, grand champion mijn eigen ventje! niet slecht voor het eerst meedoen. ik was natuurlijk super trots op hem!!!! Go jij! Go jij! op naar volgend jaar en dan proberen om ook in de reining te gaan starten. Knipoog we kijken er naar uit! iedereen van harte met hun behaalde resultaten. en we zien elkaar volgend jaar weer! OK dan!

lonestar123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:19

Ook ik ben even geweest. Super om te zien. Iedereen van harte met jullie behaalde prijzen.
Vraagje waar kan je de uitslagen vinden???

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:20

Gisela schreef:

Organisatie WRAN, gefeliciteerd, misschien dat er soms achter de schermen wel even wat geregeld moest worden maar ik denk dat deelnemers daar weinig van hebben gemerkt. Goede organisatie, vriendelijke mensen, een plezier om naar dit NK te gaan.

Mischien even terzijde maar de SWRN heeft het NK georganiseerd. Knipoog En natuurlijk gaan er wel eens wat dingen fout, we zijn ook mensen, maar ik hoop dat weinig mensen hier wat van gemerkt hebben Bloos
Ben blij dat ik weer terug ben van een erg gezellig en druk NK, kan nu mijn secretariaatsspullen opruimen en de show afwerken. Ben gisteravond om half negen mijn bed ingedoken en heb eindelijk weer eens meer dan 5 uur geslapen Dromen Jullie allemaal gefeliciteerd met jullie prijzen en bedankt voor de gezellige sfeer, dat werkt voor ons een stuk prettiger! Op naar de juni show...we beginnen binnenkort al weer met de voorbereidingen.

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:21

lonestar123 schreef:
Ook ik ben even geweest. Super om te zien. Iedereen van harte met jullie behaalde prijzen.
Vraagje waar kan je de uitslagen vinden???

www.westernsport.nl Nog niet alle uitslagen staan erop, maar de meesten al wel.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:31

Niet helemaal terzijde: de organisatie was volledig in handen van de SWRN. En dat heeft de SWRN super gedaan. Tuurlijk ging er wel eens wat fout, maar dat werd heel snel opgelost. De rassenverenigingen waren verantwoordelijk voor een aantal zaken van de eigen showonderdelen, maar werden daarbij ook super ondersteund door de SWRN. Petje af voor de harde werkers!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:38

Geen pet Anya maar een hoed af Haha!

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:42

Wil graag iedereen bedanken, wat er ook gezien is.
Gelukkig voor mij, hebben de meeste van jullie niet gezien, hoe versleten ik Vrijdagavond mijn caravan inging. Zat er helemaal doorheen wist eigelijk niet meer waar ik was, wie ik was, kortom wilde maar één ding, en dat was naar bed.
Ik weet niet of het nou kwam door de dorpel van het altijd te kleine douche cabinetje, of door de laatste sok die ik uittrok dat ik mijn evenwicht verloren ben, maar voor ik het wist lag ik buiten de caravan plat op mijn bek met hordeur en al, in mijn boxershort die de vorm van een string had aangenomen.
Mijn dank gaat uit naar de vrouw van de dierenarts die mijn wel ten hulp schoot, waar de andere alleen maar konden,………………. Ach laat maar.
Van je vrienden moet je het maar weer hebben, oh. oh wat is leedvermaak toch leuk hé.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:45

Getsiederrie ik mis ook altijd alle fun..... Haha!

Peet ook naar jou de complimenten, niet in de laatste plaats voor het herinvoeren van het Wilhelmus. TOP!

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:51

Iedereen van harte gefeliciteerd! Wat was het leuk en gezellig en wat was ik blij met de drie inrijbakken!!! heerlijk, een superverbetering.
Ik heb erg genoten van deze NK dagen, maar was wel gesloopt na het feestje op zaterdag...ik zit nu nog met moeie ogen voor me uit te kijken.
Verder ben ik erg tevreden op mijn Scorpio, moet er nog hard gewerkt worden aan een aantal punten (oftewel: je zelf een schop onder je achterwerk geven) dus we kijken weer vooruit. Iedereen bedankt voor de vele complimenten die wij hebben mogen ontvangen.

Wat was ik vooral trots op Alice en haar prachtige merrie Jolene's Joy, wat heb ik genoten van jullie rijden! Super!

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 11:01

Ik vond het Nk ook helemaal super, en ja, dat Wilhelmus maakt het helemaal af! Heb menig traantje moeten wegpinken. Dikke pluim voor de gehele organisatie en vrijwilligers!

Wel heb ik een verzoekje voor wat betreft de uitslagen. Is het niet mogelijk om er ook een medaillespiegel bij te plaatsen? Vanwege de toch vaak niet eenduidige jurering is het moeilijk om te bepalen wie nou brons, zilver en goud heeft behaald. Of ben ik de enige die Blond is?

Overigens ga ik er van uit dat de uitslagen nog eens nagelopen worden. Er klopt het een en ander niet.

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 11:06

Een beetje bijgekomen zal ik ook maar even een verslagje plaatsen. De organisatie was top, super bedankt hiervoor!

Voor ons was het een wedstrijd met een dubbel gevoel. Het laatst NK en misschien zelfs wel de laatste wedstrijd die mijn zusje samen met haar merrie zou rijden. Door een hele zware studie aan de andere kant van het land en een toch al wat oudere merrie hebben wij dit besloten.

Het was een droom van haar om als afsluiting nederlands kampioen te worden. Iedereen is ervanuit gegaan dat deze droom altijd een droom zou blijven, vorig jaar al super prestaties maar net geen titel en toen liep ze naar ons idee op haar top van haar kunnen. Trainen is door de studie niet meer zo makkelijk en hoewel ze wel gereden en gelongeerd is is het toch anders dan dat zij hetzelf doet.

Dinsdag liet Lu Lu weer even zien dat ze er weer was en de pleasure ging dan ook niet. In de hunter had ze haar beter aan de praat waardoor ze tussen de hunter kanonnen eindigde in een 3de en 4de plaats.
De voorrondes kwam ze door, behalve die van de senior pleasure. Tijdens die voorronde had ze het helemaal gehad en wilde ze alles behalve zakken met haar hoofd. Naarmate de wedstrijd vorderde werd het hoofd steeds beter en dat gaf moet voor de finales en de jeud onderdelen. In de amateur pleasure werd ze 1x 5de geplaatst, maar ze liep alweer stukken beter.

Zaterdag de jeugd onderdelen. Showmanship, jammer ze bleef niet staan in de set-up, maar toch 2x 3de en dus brons. Pleasure, ze liep niet top, maar toch genoeg voor 2x een eerste plaats en daarmee dus Nederlands kampioen Go jij! Go jij! Een droom die uit komt en dan ook nog op haar verjaardag, beter heeft ze het niet kunnen plannen. De horsemanship moest toen nog en daarmee behaalde ze weer brons. (de precieze plaatsingen weet ik niet meer)
's Avonds werden we nog gebeld, dat ze ook de All Around prijs voor de jeugd gewonnen had.

Voor ons dus een super afsluiter, maar met een dubbel gevoel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 11:14

Dat dubbele gevoel heerste zelfs op de tribune Azhari, toen je moeder vertelde dat ze ging stoppen. Zonde van zo'n goede combinatie, maar verstandige keuze om studie voorop te stellen. Paardrijden kan altijd nog.

Jinke, heel veel succes met je studie, en hopelijk zien we je over een paar jaar weer terug in de ring!

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 11:17

Ook natuurlijk van mij: Iedereen heel hartelijk gefeliciteerd met de behaalde prijzen!

Wij zijn alleen woensdag naar de voorronde's wezen kijken, het is bij ons vandaan niet echt dicht bij huis ( wat wel.. Haha! )

Wie weet ben ik er volgend zelf bij, met paard!