Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
moravita schreef:Dan ben je pas echt enthousiast over je ras!!! Ik vond die donkerbruine ook leuk trouwens, reed jij die?
@germie Thanks!! Maarre als je eens in de buurt bent

moravita schreef:Wij zitten in drenthe, Coevorden om precies te zijn![]()
Kom je een keertje langs?
) heeft lekker kunnen bijkomen van de clinic trailerladen 
Chanelly schreef:trailer laden vond ik ook leerzaam! ik kan er wel iets mee!
annastasia schreef:Ik heb het trailerladen ook gezien. vond het erg knap dat ie er eigenlijk zo vlot inliep.
Ben heel benieuwd hoe Wolk z`n vervolgles oppakt.Chanelly schreef:Ik heb geen blauwe lintjes zien lopen!
Dana01 schreef:de trailerladen clinic vond ik echt super, uums, prachtig paarden wat geweldig hoe je op het eind echt kon zien hoe graag hij wilde
zonder dwang en stress....super
xSiep schreef:Uums: wouw wat een cool paard heb jij zeg!![]()
die clinic van het trailerladen was echt gaaf
Het was zo kort-dag dat ik nog net een borstel over z`n vachtje kon halen, maar daar ging het tenslotte niet om.
), maar dat was voor de clinic. Daarna wandelde hij er vrolijk in 
Hele geruststelling.
De eerste keer dat ik hem op onze wasplaats zette was voor hem ook uiterst spannend, maar die wasplaats en deze box hebben geen dak en dat is nu net het verschil met de trailer (waarin hij z`n hoofd lelijk gestoten heeft).
De clinic zelf heb ik niet gevolgd verder.
.moravita schreef:Groningen stad is een uurtje.....

Natasjaa schreef:Ik ga mij even heel erg schamen, was Jij dat Uums, in de trailerlaad clinic? Heb je heel niet herkend.....
moravita schreef:@paardje2005 Wat grappig dat je zo vaak in de buurt komt! Wij zitten tussen Schoonebeek en Coevorden aan de Europaweg. Misschien weet je het nu?
(wellicht speciaal opgericht voor bokkers die dol zijn op dit topic: viewtopic.php?f=34&t=759687&hilit=
). Want uiteraard zijn al onze paarden zowel 'zierlijk' [bb] als harde werkers - krijgen ze tenminste ook geen 'vlinke klappuh' [bb]
PB je verder wel