Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hootje schreef:sietske83 schreef:[ [url=m/rV6JxD.png]Afbeelding[/url] ]
Heeft iemand een foto van deze merrie van de voorkant?
Is dat niet deze? Als het deze was, is het als goed is een 2.5 jarig tuigpaard, maar was al gauw verkocht. Staat op de foto wel een beetje apart maar haar geduld raakte een beetje op haha.
[ [url=m/JolVbo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hootje schreef:sietske83 schreef:[ [url=m/rV6JxD.png]Afbeelding[/url] ]
Heeft iemand een foto van deze merrie van de voorkant?
Is dat niet deze? Als het deze was, is het als goed is een 2.5 jarig tuigpaard, maar was al gauw verkocht. Staat op de foto wel een beetje apart maar haar geduld raakte een beetje op haha.
[ [url=m/JolVbo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cowgirl schreef:Ik heb wel wat leuk shetten voorbij zien komen op de foto's maar jee wat een prijzen.
Die fjord veulens deden mij ook wel wat...21 jaar geleden kocht ik op zuidlaren mijn fjord. Hij was toen 4 maanden oud en inmiddels dus 21 en een enorme buffel
lianne304 schreef:pollewopsie7 schreef:Wij hebben dit jaar ook voor het eerst een aankoop gedaanéén van het exmoor groepje. Een 2,5 jarige merrie. We gaan zien hoe ze zich de komende tijd gaat ontwikkelen. Nu eerst maar eens bijkomen van deze intensieve dag
[ [url=m/CIaQ22.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/V5TkB2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qBY3m6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat leuk op bokt!!
Ze was 1 van ons groepje.
Ze gaat zeker eeg gied bij jullie krijgen.
De exmoortje zijn allemaal naar een leuk plekje gegaan
lovefi schreef:welmoed__ schreef:Ik ben ook alweer even terug, nog even een dutje gedaan want ik moet zo nog naar school.
Ik vond het rustig, de sfeer was goed, minder paarden naar mijn idee en ik vond de dieren er over het algemeen goed en rustig bij staan. Die bonte hengst die ergens bovenop sprong, hebben ze volgens mij later in een box gedaan en schermen omheen gezet.
Stonden een paar leuke diertjes tussen, weinig "slecht" spul.
Nog een erg mooie hengst gezien. Hoorde omstanders zeggen dat hij verdoofd was, maar dat waren aannames.
[ [url=m/UtYksX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8tdMEh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was die hengst, prachtig dier. Had ook veel bekijks toen er een jonge meid wat aan het onderhandelen was. Ben benieuwd of die uiteindelijk verkocht is.
Deze is verkocht voor 3500. Vraag me af waar het addertje zit.
sureido schreef:Die rijpaarden zijn echt mooi wat ik nu voorbij zie komen, vraag me dan af wat er mee is.
StalNollie schreef:Mooi paard, kilos erbij valt wel mee, eerder de bespiering.
Romy1234 schreef:alicelover schreef:Lees vanavond even bij. Maar missie hier ook mislukt.... Trailer vol mee terug met een Kwpn merrie vol papier. 6 jaar oud, twee veulens gehad en verder groen.
Moet wel nodig naar de smid en wat extra kilo's erbij. Maar verder lijkt het een heel fijn dier.
[ [url=m/sBLhW9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een leukerd!
Hebben jullie met deze nog op de markt gedraafd? Zag 2 vrouwen met zo een over de markt draven, 1 erachter en 1 aan de hand.
Janinevv schreef:Cowgirl schreef:Ik heb wel wat leuk shetten voorbij zien komen op de foto's maar jee wat een prijzen.
Die fjord veulens deden mij ook wel wat...21 jaar geleden kocht ik op zuidlaren mijn fjord. Hij was toen 4 maanden oud en inmiddels dus 21 en een enorme buffel
Kan ik begrijpen! Ik zag onwijs schattig fjorden hengst veulen. Maar ik vind zoveel lief en schattig.
Bij de Friezen aan het hek begin / eind van markt had je paar met aparte slechte ogen benwieud of jullie ook gezien hebben en weten hoe dit heet of was.
Passadena schreef:Heeft iemand toevallig dit paard gezien?
Hij was mijn verzorgpaard. Zonder dat ik het wist hebben ze hem verkocht en zou hij naar de Zuidlaardermarkt gaan. Ik heb geen afscheid kunnen nemen en hoop dat hij een goed plekje gekregen heeft.
[ [url=m/rhNpxY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zqjAm6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Caily schreef:Wat leuk om al jullie aanwinsten te zien, gefeliciteerd! Ik vond het aanbod erg divers dit jaar, maar geen unieke dingen gezien als zebra(kruisingen) oid, jullie wel?
[ [url=m/l3JEzT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit vond ik een van de leukste Tinkers die er stond, maar alsnog aan de kleine kant en duidelijk nog best wel wat werk eraan.
Naast deze stond een hele grote ezel(kruising?) weet iemand daar meer van? Had een litteken links aan de bovenlip. Heb er samen met een vriendin nog een tijdje bij gestaan, wellicht wel een leuk projectje geweest om op te leiden. Maar we hadden beide plechtig beloofd niks te kopen, dus uiteindelijk braaf niet gedaan