Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lon schreef:Verbijsterend, het paard verongelukte eerst bijna in het dranghek, toen in de gewone omheinig, rende daarna de trap op de kantine in. En Annemarie, die brengt het dier niet eerst naar de dierenarts maar rondt haar trailerlaadsessie eerst af, want ze kon zo wel zien dat hij niks mankeerde...

lailapri schreef:Lon schreef:Verbijsterend, het paard verongelukte eerst bijna in het dranghek, toen in de gewone omheinig, rende daarna de trap op de kantine in. En Annemarie, die brengt het dier niet eerst naar de dierenarts maar rondt haar trailerlaadsessie eerst af, want ze kon zo wel zien dat hij niks mankeerde...
was het dat vosje dat zo opgesloten werd met hekken bij trailer laden? wilde daar niet naar kijken en snel doorgelopen.
Chay_Flame schreef:Arabesk schreef:Wat was dat nou met dat paard dat over de omheining sprong en de kantine in rende. ..
Zo ja joh ik denk dat die wel schrammen heeft hoor. Ik kwam bij de kantine, allemaal haren op de muur en vegen en een hoef in de deur. Ik stond met mijn pony bij een stand anders had ik wel ingegrepen denk ik. Snap niet dat er zoveel mensen in de buurt stonden en toch niks deden. Snap dat het ook niet geheel zonder risico's is maar pfff die heeft echt geluk gehad...

wij zijn net een halfuurtje thuis, super leuke dag gehad maar nu wel op haha. Paardlief was ook wel aardig moe aan het einde, maar ze heeft zich keurig gedragen. Was alleen tijdens de trec even vergeten hoe ze stil moest staan
Bellatrix schreef:Lon schreef:Verbijsterend, het paard verongelukte eerst bijna in het dranghek, toen in de gewone omheinig, rende daarna de trap op de kantine in. En Annemarie, die brengt het dier niet eerst naar de dierenarts maar rondt haar trailerlaadsessie eerst af, want ze kon zo wel zien dat hij niks mankeerde...
Dat waren wij!!

(lees, kop tussen de benen en huppelen maar). Zelfs de slalom in galop door gekomen terwijl ie vorig jaar de derde niet eens haalde. Hebben die dressuur lessen toch nog zin.
Het crossen was echt heel tof, pony werd wat sterk, enthousiast en heel fanatiek dus af en toe was de rem even zoek
Wel heel braaf rond gesprongen 
iEmmaaa schreef:De indeling van het terrein vond ik inderdaad ook niet overal even logisch. Vond het vooral opvallend dat de obstakeltraining pal naast het 'springen zonder angst' was, volgens mij niet echt een praktische combinatie
Maar ik zag dat er op twee plekken dressuur gereden werd, wat was hier nou eigenlijk het verschil tussen?
Lon schreef:Verbijsterend, het paard verongelukte eerst bijna in het dranghek, toen in de gewone omheinig, rende daarna de trap op de kantine in. En Annemarie, die brengt het dier niet eerst naar de dierenarts maar rondt haar trailerlaadsessie eerst af, want ze kon zo wel zien dat hij niks mankeerde...