Froukje schreef:Blijkbaar waren niet alle shets duur
[ [url=m/gKqb7u.png]Afbeelding[/url] ]
Nee er zaten een paar goedkope tussen. Ik kon een vos hengstje kopen voor 50 euro maar vond hem niet zo mooi en ik zocht een merrie.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

safina schreef:@fivaldi: leuke connemara. Heb er ook nog even naar staan kijken. Zat er papier bij?
3 uur lopen....heb je meteen goed kennis kunnen maken.
Melanie80 schreef:Happinez ik stond naast je toen je je veulen ophaalde en een halster omdeed wat een plaatje![]()
Ik was/ben verliefd
mijn dochter vond alleen de shet d'r naast leuker

Fivaldi schreef:safina schreef:@fivaldi: leuke connemara. Heb er ook nog even naar staan kijken. Zat er papier bij?
3 uur lopen....heb je meteen goed kennis kunnen maken.
Haha dat klopt! Ze was erg gezellig met meelopen. Nee er zit geen stambooom bij, wel een Iers paspoort. (26 september is ze geexporteerd). met de chique naam: Lady Creevy II. De handelaar vertelde mij dat het een connemara is. Ik zie het er wel in, misschien is ze iets gekruist, of half connemara, maar dat maakt me niet uit, ze zit goed in elkaar van wat ik heb gezien.
Had me ook een leuk dier geleken voor de mensport. Het is dat ik zelf mijn handen al vol heb, anders had ze best met mij mee gemogen.
Weet je al wat je ermee gaat doen? safina schreef:Ik zie het er ook wel in. En een mooie donkere schimmel.Had me ook een leuk dier geleken voor de mensport. Het is dat ik zelf mijn handen al vol heb, anders had ze best met mij mee gemogen.
Weet je al wat je ermee gaat doen?
Maar eerst zelf even van haar genieten dus!Naaoommii schreef:Helaas voor mij wat minder leuk afgelopen. Terecht gekomen op de spoedeisende hulp door een op hol geslagen tinker veulen, en vrij lelijk gevallen en heb nu een ingepakte knie, moet een week op krukken lopen + tetanus prik voor de zekerheid
Ben wel opzoek naar de eigenaren van die pony mocht iemand wat gezien hebben ? Was op straat gebeurt naast de hoedenkraam naast de paardenmarkt daar ben ik door dat paard tegen aan gevlogen. Het was een naar mijn idee een 1 jarige bruin bonte tinker. Als iemand mij hier mee kan helpen zou ik enorm blij zijn.
Happinez schreef:Heb nog kwade gezichten gehad van een handelaar. Hij vroeg veel te veel voor een merrie, ik gaf aan geen tegenbod te doen omdat we langer na niet bij elkaar zouden komen...
Nee doe nou maar gewoon een bod...
Doe ik m'n bod , is die boos![]()
Dier zag er slecht uit, mager en opgetrokken dus ging ook nog wel tijd, geld en energie in zitten.
Thorn2006 schreef:Naaoommii schreef:Helaas voor mij wat minder leuk afgelopen. Terecht gekomen op de spoedeisende hulp door een op hol geslagen tinker veulen, en vrij lelijk gevallen en heb nu een ingepakte knie, moet een week op krukken lopen + tetanus prik voor de zekerheid
Ben wel opzoek naar de eigenaren van die pony mocht iemand wat gezien hebben ? Was op straat gebeurt naast de hoedenkraam naast de paardenmarkt daar ben ik door dat paard tegen aan gevlogen. Het was een naar mijn idee een 1 jarige bruin bonte tinker. Als iemand mij hier mee kan helpen zou ik enorm blij zijn.
Hoi, mijn vriendin heeft jou geholpen en ik heb geprobeerd zo rustig en zo snel mogelijk de tinker te pakken. Joh dat dier was echt de weg kwijt. Had hem/haar net wat rustigere en toen kwam de dame eraan. Ben bang dat het moeilijk voor je gaat worden ze was Duits en ook helemaal de weg kwijt. Ze was ook snel weer vertrokken met de tinker.... die meteen al haar stress weer overnam.
Hopelijk gaat het helemaal goed met jou komen en houd je er geen schade aan over. Heel veel beterschap.
ik baal er zo van dat ik nu niet kan rijden, Maarja ik kan het die tinker niet kwalijk nemen. Happinez schreef:Melanie80 schreef:Happinez ik stond naast je toen je je veulen ophaalde en een halster omdeed wat een plaatje![]()
Ik was/ben verliefd
mijn dochter vond alleen de shet d'r naast leuker
Ah hadden wij niet gepraat ? Dan weet ik het wel ja
Hij staat al bij de rest, anders moest hij alleen blijven en dat vind ik niets voor zo'n jonkie.
Hij staat al samen op stal met de ruin.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]