Dat zou ideaal zijn, kan hij zich een beetje aan haar optrekken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Art_Ificious schreef:Stalbaas gooit ze idd ook gewoon in de groep. Geen draad tussen ofzo.
Nu had ik wel gezien dat twee van de paarden in de kudde apart staan op een ander stukje naast de kudde. Ik weet dus niet waar Harley eventueel het beste bij kan.
Het gras zal wel niet van heel goede kwaliteit zijn aangezien dit gebied overstroomd is geweest in juni.
Als mijn vriend niks gepland heeft Namiddag ga ik toch eerst eens goed naar het gras kijken waar ze op staan.
Art_Ificious schreef:Ik weet gewoon niet of dat schadelijk kan zijn.
Vast niet want Harley at zelfs het dorre gras toen ik erheen wandelde.
Oja hij eet ook vaak zand dus misschien ook niet slecht om een Zandweg kuur te geven?
Art_Ificious schreef:Ik weet gewoon niet of dat schadelijk kan zijn.
Oja hij eet ook vaak zand dus misschien ook niet slecht om een Zandweg kuur te geven?
safina schreef:Art_Ificious schreef:Ik weet gewoon niet of dat schadelijk kan zijn.
Nou, over die vissen hoef je je dus ook niet druk te maken. Dat scheelt weer.
Qua zand: zorg dat hij voldoende ruwvoer heeft op de wei. Dan gaat hij ook geen zand eten. Voorkomen werkt nou eenmaal beter dan genezen.
simodi schreef:Slootwater waar vissen in leven is wel slecht als er dode vissen in het water liggen!
Verder is het ook belangrijk dat er geen afvalstoffen elders in de sloot geloosd zijn.
Dus wel handig om te kijken hoe het water is dat ook op het kand komt, of het er schoon en helder uitziet en niet troebel en vol afval.
Natuurlijk is het hartstikke goed dat TS haar paard in de wei gaat doen, maar met voorzichtigheid (met welke paarden, draadje ertussen) en gezond verstand (is gras/bodem niet vervuild) is niks mis hoor!