Equitana 2017

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wie is er van plan naar Equitana 2017 te gaan?

Ja, zeker 1 dag!
213 (60%)
Ja, zeker meerdere dagen!
47 (13%)
Weet nog niet zeker of ik ga.
71 (20%)
Nee, zeker niet.
19 (5%)

Totaal aantal stemmen: 350

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-16 10:39

Janine1990 schreef:
Vrijdag, begrijp dat er dan geen interessante clinics voor mij zijn. :P Maar dat geeft niet, ik kom om te shoppen.

Leuk! Wij zijn er dan ook. Misschien komen we je dan nog wel tegen. ;)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 10:43

ikke schreef:
Janine1990 schreef:
Zoals? In het kader van je tweede alinea wel handig :P

Ik ben een dressuurprikker en hou van mooie dingen :D

Ehm, alles?

Poepie chique zadel en hoofdstel, echt spul wat je nooit in NL in de winkel zult aantreffen, soms met dito prijs maar vaak heel netjes geprijsd voor de geboden kwaliteit. Uiteraard de merk-dekjes, vaak uitlopende collectie maar voor scherpe prijzen maar ook allerlei spullen voor je stalmanagement, gereedschap om zelf de hoeven bij te houden; kwaliteitsspul voor scherpe prijzen, de spullen die NIET bij Divoza & co in de catalogus staan maar daar eigenlijk beter zouden passen dan de wegwerpzooi die nu vaak wordt aangeboden.

Echt, er is daar alles te vinden wat jij bedenken kunt en dan nog veeeeeeeel meer waar je nog nooit aan gedacht hebt.
En als je dan iets wil wat niet in de markt is, is er wel een stand die het ter plekke voor je maakt!

Janine1990 schreef:
Vrijdag, begrijp dat er dan geen interessante clinics voor mij zijn. :P Maar dat geeft niet, ik kom om te shoppen.

until you drop.
Al breng je 2 ton mee, dan krijg je dat daar nog steeds fluitend uitgegeven. Vrachtwagens met marmer (!!) vloer in de living; je verzint het niet, ik heb het daar zien staan.
Stalinrichting, jouw fantasie is de enige beperking, maar ook die stomme onderdeeltjes van je trailer waar je een halve dag voor achter internet zit en nog niet vindt, daar ligt het gewoon, in meervoud.

OMG, walhalla dus...

Briljant, ben heel erg benieuwd!

Wat betreft de trailer, ook Sluis onderdelen? Dat merk is al jaren failliet... En ons dakraam is weggewaaid :')

Ik begrijp wel dat ik het me bij lange na niet kan gaan voorstellen wat er allemaal is. Kom ik aan met mijn wens voor een nieuwe frontriem :') Erg hoor... :oo Krijg er alleen maar meer zin in!

Bagheera_206

Re: Equitana 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-16 10:47

Voor een frontriem zul je er vast wel slagen. :j

Of heb je iets bijzonders in gedachten van vissenleer met swarovski ofzo? :=

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 10:49

Bagheera_206 schreef:

Vissenleer? :')

Het hoeft alleen de rest van mijn outfit te matchen en die is niet zo ingewikkeld :P

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 10:51

Bagheera_206 schreef:

Dat hangt er :j zal even iets meer zoeken zijn, maar er is een malloot die dit al voor je bedacht heeft.

Neem de maten van je dakluik mee, er staat vast iemand die iets passends voor je kan en wil leveren. Wellicht niet origineel hetzelfde model, maar het gaat wel passen en funktioneel zijn :j

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-16 11:28

Janine1990 schreef:
Bagheera_206 schreef:

Vissenleer? :')

Het hoeft alleen de rest van mijn outfit te matchen en die is niet zo ingewikkeld :P

Heb jij nog geen vissenleer? :wow:

Waar moet het mee matchen? Welke kleuren/materialen is je huidige outfit?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 12:09

Ach, ik rij in het vrij simpel. Een donkerblauw/navy jasje met grijze accenten (in kant). Heb een Charles Owen Wellington helm (misschien daar nog een leuke vervanger voor scoren), een wit dekje. Plastron is wit met navy. Witte handschoenen en rijbroek. En zwarte lakleren laarzen.
Paard heeft een lakneusriem (gecombineerd en wit onderlegd).
Mijn haarnetje heeft parels (heel subtiel). Dus mijn huidige frontriem is witte parels - navy diamantjes - witte parels. 4-8-4mm.

Op Instagram zie ik telkens equine concept voorbij komen... Echt waauw... <3

Ik wil ook nog een apart wit dekje, heb nu gewoon wit van Schockemohle. En wil ook graag nog een andere cap, maar eigenlijk pas als ik Z2 mag starten. Uvex Suxxeed of iets anders hips, maar wel een leuke prijs.

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 12:46

Ik kijk wel uit naar de dagen van de beurs als iedereen die nog nooit eerder is geweest hier komt vertellen wat hun ervaringen waren :D

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 13:02

Ik vind het leuk wanneer achteraf sommigen tonen wat ze gekocht hebben op de beurs. Dat is een beetje meegenieten. Maar ik sta dan ook wel versteld hoeveel er gekocht wordt hoor.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 13:49

Lukasje schreef:
Ik vind het leuk wanneer achteraf sommigen tonen wat ze gekocht hebben op de beurs. Dat is een beetje meegenieten. Maar ik sta dan ook wel versteld hoeveel er gekocht wordt hoor.

Ja ik ben heel erg benieuwd, heb niet echt een budget. Maar hoop volgend jaar wel een eigen huisje te hebben. Hangt even van de ontwikkelingen af, hoeveel ik wil uitgeven daar.

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 13:51

Janine1990 schreef:
Ach, ik rij in het vrij simpel. Een donkerblauw/navy jasje met grijze accenten (in kant). Heb een Charles Owen Wellington helm (misschien daar nog een leuke vervanger voor scoren), een wit dekje. Plastron is wit met navy. Witte handschoenen en rijbroek. En zwarte lakleren laarzen.
Paard heeft een lakneusriem (gecombineerd en wit onderlegd).
Mijn haarnetje heeft parels (heel subtiel). Dus mijn huidige frontriem is witte parels - navy diamantjes - witte parels. 4-8-4mm.

Op Instagram zie ik telkens equine concept voorbij komen... Echt waauw... <3

Ik wil ook nog een apart wit dekje, heb nu gewoon wit van Schockemohle. En wil ook graag nog een andere cap, maar eigenlijk pas als ik Z2 mag starten. Uvex Suxxeed of iets anders hips, maar wel een leuke prijs.

Uvex caps waren de vorige keer heel veel leuke aanbiedingen van!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 13:54

Wat is een leuke aanbieding?? O:)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 13:56

Ik ga tegen die tijd wel kijken betreffende kaartje kopen gaat namelijk ook van een aantal dingen afhangen of ik ga. Hoewel ik wel graag wil. Maar zou ook kunnen dat ik tegen die tijd ook een kleine vakantie van ga maken (2 dagen duitsland, maar 1 dag equitana).

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-16 14:26

Lukasje schreef:

Soms heb je het niet in de hand he? _O-

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 16:15

Bagheera_206 schreef:
Lukasje schreef:

Het zou hier schreeuwend uit de hand kunnen lopen; ik ben in de markt voor een andere vrachtwagen :D
Probleem is dat ik een kleine vrachtwagen zoek met veel laadvermogen. Dat snappen die sukkels-autobouwers niet. Die bouwen onhandig klein of veel te lomp groot, maar dat tussenmaatje, drie paards kleine zadelkamer, tonnetje of 5 a 6 TMM en liefst niet langer dan 6 mtr, dat snappen ze niet.
De politie snapte dat wel, alleen die sukkels vergaten dat het op de tweedehands markt beter werkt als er iets meer power in zou zitten.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 18:37

Bagheera_206 schreef:
Lukasje schreef:

:):) :):) :):)

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 09:53

Janine1990 schreef:
Wat is een leuke aanbieding?? O:)

Kan me niet meer precies herinneren wat het was. Maar wel echt aantrekkelijk geprijsd in ieder geval!

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-16 12:25

Een nieuwe cap staat niet op mijn must have lijstje, maar mocht ik iets leuks tegen het lijf lopen... :=

amber510

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 21:24

Ik heb al een heel verlang lijstje gemaakt :D ben benieuwd hoe het op equitana is dit jaar mijn eerste keer met mijn moeder samen :o ik ga in elk geval veel eskadron scoren!! _/-\o_

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 21:36

Hebben ze van Eskadron ook spullen uit oudere collecties (2015)?

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 21:38

Ik heb al gehoord dat je vaak oudere collecties tegenkomt (ook remakes!) dus wellicht vind je daar wel iets :)

amber510

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 21:51

Laurievc schreef:
Ik heb al gehoord dat je vaak oudere collecties tegenkomt (ook remakes!) dus wellicht vind je daar wel iets :)

Remakes? Dus collecties worden dan nog een keer gemaakt toch?

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 21:57

Geen idee of ze door Eskadron zelf worden uitgegeven of door anderen worden nagemaakt. Prijzen liggen lager en vaak kan je aan kleine dingen zien dat het remakes zijn. Patroon van dura's dat bv anders zijn gestikt ofzo :) Ben er vorig jaar wat over aan het lezen geweest in een groep.

amber510

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 22:00

Laurievc schreef:
Geen idee of ze door Eskadron zelf worden uitgegeven of door anderen worden nagemaakt. Prijzen liggen lager en vaak kan je aan kleine dingen zien dat het remakes zijn. Patroon van dura's dat bv anders zijn gestikt ofzo :) Ben er vorig jaar wat over aan het lezen geweest in een groep.

Owhh Okee , ga ik dan wel even opletten want heb liever de goeie :o maar als ik een leuk kleurtje zie dan neem ik hem wel gewoon mee!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 22:38

Remakes ook leuker qua prijs? Ik ben niet zo heel erg van de merken, maar mooie kleurtjes zijn altijd leuk.