Janine1990 schreef:Vrijdag, begrijp dat er dan geen interessante clinics voor mij zijn.Maar dat geeft niet, ik kom om te shoppen.
Leuk! Wij zijn er dan ook. Misschien komen we je dan nog wel tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikke schreef:Janine1990 schreef:Zoals? In het kader van je tweede alinea wel handig![]()
Ik ben een dressuurprikker en hou van mooie dingen
Ehm, alles?
Poepie chique zadel en hoofdstel, echt spul wat je nooit in NL in de winkel zult aantreffen, soms met dito prijs maar vaak heel netjes geprijsd voor de geboden kwaliteit. Uiteraard de merk-dekjes, vaak uitlopende collectie maar voor scherpe prijzen maar ook allerlei spullen voor je stalmanagement, gereedschap om zelf de hoeven bij te houden; kwaliteitsspul voor scherpe prijzen, de spullen die NIET bij Divoza & co in de catalogus staan maar daar eigenlijk beter zouden passen dan de wegwerpzooi die nu vaak wordt aangeboden.
Echt, er is daar alles te vinden wat jij bedenken kunt en dan nog veeeeeeeel meer waar je nog nooit aan gedacht hebt.
En als je dan iets wil wat niet in de markt is, is er wel een stand die het ter plekke voor je maakt!Janine1990 schreef:Vrijdag, begrijp dat er dan geen interessante clinics voor mij zijn.Maar dat geeft niet, ik kom om te shoppen.
until you drop.
Al breng je 2 ton mee, dan krijg je dat daar nog steeds fluitend uitgegeven. Vrachtwagens met marmer (!!) vloer in de living; je verzint het niet, ik heb het daar zien staan.
Stalinrichting, jouw fantasie is de enige beperking, maar ook die stomme onderdeeltjes van je trailer waar je een halve dag voor achter internet zit en nog niet vindt, daar ligt het gewoon, in meervoud.
Bagheera_206 schreef:Voor een frontriem zul je er vast wel slagen.
Of heb je iets bijzonders in gedachten van vissenleer met swarovski ofzo?
Janine1990 schreef:Bagheera_206 schreef:Voor een frontriem zul je er vast wel slagen.
Of heb je iets bijzonders in gedachten van vissenleer met swarovski ofzo?
Vissenleer?![]()
Het hoeft alleen de rest van mijn outfit te matchen en die is niet zo ingewikkeld
Lukasje schreef:Ik vind het leuk wanneer achteraf sommigen tonen wat ze gekocht hebben op de beurs. Dat is een beetje meegenieten. Maar ik sta dan ook wel versteld hoeveel er gekocht wordt hoor.
Janine1990 schreef:Ach, ik rij in het vrij simpel. Een donkerblauw/navy jasje met grijze accenten (in kant). Heb een Charles Owen Wellington helm (misschien daar nog een leuke vervanger voor scoren), een wit dekje. Plastron is wit met navy. Witte handschoenen en rijbroek. En zwarte lakleren laarzen.
Paard heeft een lakneusriem (gecombineerd en wit onderlegd).
Mijn haarnetje heeft parels (heel subtiel). Dus mijn huidige frontriem is witte parels - navy diamantjes - witte parels. 4-8-4mm.
Op Instagram zie ik telkens equine concept voorbij komen... Echt waauw...![]()
Ik wil ook nog een apart wit dekje, heb nu gewoon wit van Schockemohle. En wil ook graag nog een andere cap, maar eigenlijk pas als ik Z2 mag starten. Uvex Suxxeed of iets anders hips, maar wel een leuke prijs.
Bagheera_206 schreef:Lukasje schreef:Ik vind het leuk wanneer achteraf sommigen tonen wat ze gekocht hebben op de beurs. Dat is een beetje meegenieten. Maar ik sta dan ook wel versteld hoeveel er gekocht wordt hoor.
Soms heb je het niet in de hand he?
Laurievc schreef:Geen idee of ze door Eskadron zelf worden uitgegeven of door anderen worden nagemaakt. Prijzen liggen lager en vaak kan je aan kleine dingen zien dat het remakes zijn. Patroon van dura's dat bv anders zijn gestikt ofzoBen er vorig jaar wat over aan het lezen geweest in een groep.