Kijk vaak je filmpjes op YouTube. Had me ook opgegeven voor een clinic van jou maar niet gekozen helaas. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kijk vaak je filmpjes op YouTube. Had me ook opgegeven voor een clinic van jou maar niet gekozen helaas.
LillyMedley schreef:Hoi,
Ik ga zaterdag. Vriendinnen hebben gezegd dat ik het best een programma kan samenstellen vóór horse event.
Waar kan je de tijden van de clinics vinden?
LillyMedley schreef:Hoi,
Ik ga zaterdag. Vriendinnen hebben gezegd dat ik het best een programma kan samenstellen vóór horse event.
Waar kan je de tijden van de clinics vinden?
Want ik heb natuurlijk geen zin om optijd van huis weg te gaan om vervolgens nog een half uur op zo'n bus te moeten wachten en dan natuurlijk net de pech hebben dat we nog een ronde moeten wachten omdat we niet mee kunnen.. LoveUggs schreef:Ik heb nog wel even een vraagje, is er ook ergens meer info over de shuttel bussen te vinden? Vanaf het parkeer terrein? Dan heb ik het dus over vertrektijdenWant ik heb natuurlijk geen zin om optijd van huis weg te gaan om vervolgens nog een half uur op zo'n bus te moeten wachten en dan natuurlijk net de pech hebben dat we nog een ronde moeten wachten omdat we niet mee kunnen..

Yontheke schreef:LoveUggs schreef:Ik heb nog wel even een vraagje, is er ook ergens meer info over de shuttel bussen te vinden? Vanaf het parkeer terrein? Dan heb ik het dus over vertrektijdenWant ik heb natuurlijk geen zin om optijd van huis weg te gaan om vervolgens nog een half uur op zo'n bus te moeten wachten en dan natuurlijk net de pech hebben dat we nog een ronde moeten wachten omdat we niet mee kunnen..
Vraag ik me ook af eigenlijk. Ik moet bijna 2 uur rijden vanuit België en wij probeerden altijd om tegen openingstijd op het terrein te zijn. Als ik nu om kwart voor 9 op de parking ben en dan nog moet wachten op bussen en pas om half 10 op het terrein ben, ga ik wel zwaar balen
Al ging het vorig jaar vanop het militair domein op dat uur nog wel vlot met de bussen.
Nu weet ik absoluut niet hoe het allemaal in zn werking gaat haha.