Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wij zijn vooral blijven hangen bij de kleding. Ben uiteindelijk thuisgekomen met een bordeaux amigo 0grams regendekentje en een licht gevoerde zwart/fuchsia regendekje en een ienimini uitrijdekentje voor onze A welsh. Koopje voor 30 eurie 
IwanLuver schreef:Er waren gisteren 2 Friese meiden die mij geholpen hebben bij de vliegendekens, ff dekens tegen elkaar aanhouden. Eén van die meiden was opzoek naar een 205 vliegendeken en ze stonden bij de kassa weer achter mij. Waren dat toevallig meiden uit dit topic?
. Was aan het einde van de dag rond uur als 5 a half 6. Onder het zoeken ook nog verschillende dekens opgeruimd in de rekken. Ik heb inderdaad iemand geholpen om dekens tegen elkaar aan te houden . Fotografie91 schreef:germie schreef:Zijn de dingen nu ook aangevuld vergeleken met een paar weken? of is het nog steeds hetzelfde?
Bitten voor 5 euro, hoofdstellen voor 40?
ik ben vorige week en 3 weken geleden geweest en in die tijd was er al genoeg bijgevuld