Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Believe schreef:MightyJoe schreef:Believe, heb je een foto van die bonte palomino?? Ik heb hem niet gezien maar ben wel benieuwdWas het een veulen?
Wel een paar leuke paarden gezien! Vond vooral een bonte leuk. Liepen ze steeds mee over de markt.
Heb zelf geen foto maar vriendin wel, heb gevraagd of ze hem even stuurt, zal hem dan posten hier.
Nee was geen veulen, volwassen paard, schat rond de 5 ofzo.
Dit was dat welshje:
[ [url=m/UxbMOp.jpg]Afbeelding[/url] ]
LadyMadonna schreef:Jovibo schreef:hebben jullie dit ook gezien ? http://www.piepvandaag.nl/piepvandaag-e ... zuidlaren/![]()
foto's komen z.s.m
Nogal opgeblazen imo.... Zoveel gebeurt er niet
terpentijn schreef:Ja die belg met hele lichte (amberkleurige) ogen, viel me ook op. de zogn. Spanjaard was wel een echte eye-catcher, maar ook wel een echte hengst. Ik meen dat die toch niet verkocht is (of gaat naderhand alsnog onderhands).
Handelaren altijd, vooral de oude garde, op zo'n Markt, de tijd ieg dat ze een stel zielige ondermaatse scharminkels mee konden nemen om met zielige slachtverhalen aan een goedgelovige Westerling of Penny kunnen slijten voor veel te veel poen gaat nu rap verdwijnen. men is beter geinformeerd, weet beter waar men naar moet kijken.
Misstanden worden nu héél snel gemeld. Fotootje met de mobiel en iedereen weet het.
Ook paardenmarkten zullen met de tijd moeten meegaan, en dat is alleen maar een goede ontwikkeling.