Geweldig!! Kippevel en een traantje weg gepikt hier hoor!! Wat ontzettend leuk gedaan en wat reageert ie leuk op je dochter !! Dit is echt de droom van iedere paarden mamma en van elk paarden meisje. Geweldig!!
mala26
Geplaatst: 31-05-15 00:41
aaaaaaaaawwwww dat is echt een super blij meisje, die zal wel lekker dromen nu over haar eigen sproet. Wat reageert die pony leuk op haar zeg! De hele tijd der neus tegen haar aan. En wat zag sproet er fantastisch uit zeg! Echt helemaal leuk!
_Zoe
Geplaatst: 31-05-15 00:44
Wat een gouden pony zeg, wat zal ze daar veel plezier aan gaan beleven!
kirsten4
Geplaatst: 31-05-15 00:44
Oooohh wat lief dit! Echt geweldig om te zien!
lovelanga
Geplaatst: 31-05-15 00:54
Wat ontzettend leuk!! was stille meelezer, maar was zo benieuwd naar de foto`s en video! en die zijn zooooo leuk geworden! Gefeliciteerd!
btw, ik vind je dochter heel erg op 1 v/d prinsesjes lijken (en dat is een compliment!). wat een ontzettend mooi meisje
Wat ongelofelijk lief hoe Sproet ook reageert op haar zeg. Je ziet echt dat die twee een band hebben, hoe hij gelijk bij haar gaat neuzen. Ik word er ook helemaal gelukkig van
Ahh geweldig! Wat een cadeau en wat een knap, lief meisje! Super combinatie
Kyrseltje
Geplaatst: 31-05-15 08:10
Ik heb sinds de start van het topic mee gelezen en met smart gewacht op de foto's! Wat een ongelofelijk gaaf cadeau voor zo'n prachtig meiske. Moest ook zeker een traantje wegpinken bij het filmpje Haha, wat een prachtige combinatie. Nog gefeliciteerd met je meisje en volgens mij gaan die een super toekomst tegemoet !
Wat onwijs cutie!!! Daar smelt je hart toch van?!?! Ik wens jullie nog maals al het geluk en plezier van de wereld toe in goede gezondheid Hopelijk mogen jullie nog heel veel jaren van kleine sproet genieten Die reactie van sproet na je dochtertje zo schattig ook die 2 horen bij elkaae
Wat een prachtige fotos en geweldig filmpje! En sproet zag er prachtig uit!
Majabeestje
Geplaatst: 31-05-15 08:49
Echt superlief Je ziet ook dat Sproet haar herkend, zo schattig!
7ofhearts
Geplaatst: 31-05-15 08:51
Te schattig dit!!!! Wat een lieve combi zijn jou dochter en sproet, die houden van elkaar hoor!!! En wat waanzinnig van de oude eigenaar om haar super súper brave paardje aan jullie te verkopen. Ook dát is houden van!!!! Wat lijkt jou dochter trouwens veel op jou.
Oh....ik ga jullie écht volgen, het is gewoon té leuk!!
MamaMiesje
Geplaatst: 31-05-15 09:01
OOOhhww wat lief
Ik heb nu alleen wel een probleem... Mijn dochter -onlangs 5 geworden, zag dit filmpje ook en zei:
"Dúss..dat meisje is maar VIER en krijgt een pony? "
veranadautje
Geplaatst: 31-05-15 09:04
wst een leuk filmpje Hoe sproet op haar reageerd is zo leuk. die 2 kunnen nog jaren van elkaar genieten.
Ze hebben haar leuk versierd. besef zal dat sproet echt van haar is komt nog wel.
maar ook wat een respect voor de oude eigenaar dat ze dit mogelijk heeft gemaakt. om haar maatje die super super braaf is (gewoon rustig tussen al die mensen wacht) te verkopen