De zwaarte dingen als laatste halen haha, en je ziet ze ook veel met oma boodschappen karretjes. Die lopen je trouwens onwijs in de weg maar wel ontzettend handig
Op vakantiebeurs toen het druk begon te worden en mensen met die karretjes in mijn enkels reden... Toen begon ik het idd ook irritant te vinden. Mss moet mijn klimrugzakje maar mee. Die is net iets groter dan mijn daypack en heel stuk kleiner dan mijn grote backpack.
Wel als ik niet helemaal voor mij let als ik daar ben haha. Dan ben ik zo onder de indruk van alles om mij heen dat ik zelfs vergeet mijn voet fatsoenlijk voor de ander te zetten hahaha.
Ik zit er ook aan te denken om dit keer een trolley mee te nemen ja . ik heb er nooit zo super veel last van mensen die die dingen mee slepen
IKbenEllen
Geplaatst: 26-09-14 12:50
Kluisje huren inderdaad als je zware dingen hebt (en die Himalaya stenen liggen overal in de aanbieding, die haal ik daar echt niet ). Kun je ook je jas in kwijt ipv garderobe. Kost een paar euro.
Ik heb ook wel eens een betonnen paardenhoofd van 20+ kilo daar gekocht, die heb ik ze in de stand laten bewaren tot einde dag. Er stond maar 1 exemplaar dus had hem wel al meteen gekocht.
Trolleys vind ik echt fukking irritant. Zeker op de bovenetage waar het al zo krap is, loop je ook nog ff klem tussen de trolleys
Nouja, niet een trolley, maar gewoon een handbagage reiskoffer. Komt op hetzelfde neer.
Dat rondzeulen daar, daar wordt je echt moe van. Ik moet eigenlijk gewoon lekker kunnen doorlopen, of zitten. Maar slenteren dat is echt killing voor mijn rug en ook voor mijn voeten.