Je mag mij trouwens ook gewoon aanspreken als je mij ziet, ik vind het altijd leuk om met mensen te praten
Tik me aan of roep Noor en ik reageer wel
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dan herken je elkaar wel haha
Maureen95 schreef:Ik ben zondag fotograaf en nu ook nog uitgekozen voor de clinic bij lammert haanstra
Zooist schreef:Sjolvir schreef:Ga het eerst even vragen aan mijn vriendin die nog op vakantie is.
En ahum ik had 1 GP ruiter gevraagd, maar die is die dag niet op HE maar elders op wedstrijd, dus helaas...
(nu had ze het perfecte excuus, anders had ik nog wel even door gezeurd)
. Die dus nu paardloos is.
\
Maureen95 schreef:Aah nee eigenlijk niet haha. Het rare is ik had me opgegeven voor de rijtechnische problemen. Maar heb vermeld dat ik niet mijn eigen paard mee kon nemen omdat die uit de running is. Kreeg ik dus vandaag een mailtje dat ik uit was gekozen voor het longeren. En naar mijn weten heb ik me daar helemaal nirt voor opgegeven. En weet dus niet of ik een paard mee moet nemen. Nou kan ik het paard van een vriendin lenen naar ze reageren niet zo snel terug op hun mail geloof ik
Verder is ie heel leuk hoor, alleen longeren arrghhhhh!! )
dat zou wat zijn haha. En wij ploeteren en iedereen ons uitlachen haha. Nou ben benieuwd wat ze in het mailtje zeggen. 
.Dott schreef:Volgens mij zijn die in die cirkels idd.
Eens zien of ik dit jaar wel de bokt lounge in durf. Vorig jaar ben ik er alleen een paar x langs gegaan.
Hoewel, zal dit jaar sowieso moeten xD
)
Camera mee natuurlijk 
Vrijdag gewoon school en zondag met vriendin mee naar dressuurwedstrijd 
Nu komt lorenzo toch ? Dott schreef:Volgens mij zijn die in die cirkels idd.
Eens zien of ik dit jaar wel de bokt lounge in durf. Vorig jaar ben ik er alleen een paar x langs gegaan.
Hoewel, zal dit jaar sowieso moeten xD