Phoe wat kan jou paard toch verschillen van dag tot dag zeg! Wanneer willen ze dat onderzoek gaan doen?
knuf!
Shirley
Geplaatst: 26-06-13 17:29
Misschien omdat je zelf nu ook meer rust en vertrouwen naar hem uitstraalt ? Kan best, hoor, dat hij jouw emoties oppikt en dan ook triester oogt omdat hij jouw angst voelt
Maar fijn dat jullie je allebei nu duidelijk beter voelen !!
Calice
Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-13 17:35
Shirley, dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. ik loop altijd zachtjes de stallen in zodat ik eerst even kan kijken hoe hij er bij staat. en dat was nu een groot verschil met gisteren. natuurlijk reageert hij op mij maar hij gaat niet door mij staan rillen oid. snacky
Gelukkig idd alweer wat betere berichten. Heb vanavond even een korte blik op hem geworpen moest op de kliniek zijn. Hij kwam heel nieuwsgierig ff kijken.
Tooske, wat leuk dat je even bij hem hebt gekeken , hij was vandaag inderdaad weer veel nieuwsgieriger. (ik had mijn bodywarmer aan en hij kwam mijn zakken plunderen )
Maar goed, niks op te zien, dan zit het magerder worden hem dus in de copd en hooikoorts?
Shirley
Geplaatst: 26-06-13 21:57
Wat een heerlijk koppie
Ben echt blij voor je !!
Calice
Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-13 21:59
Ik kreeg een smsje met daarin dat er geen bijzonderheden op de inwendige echo waren. Verder zal ik het morgen horen. Zover ik weet is de longontsteking ook nog niet (helemaal) weg, dus dat zal denk ik ook nog meespelen in het gewichtsverlies... Hij krijgt nu wel 4 kg brok en onbeperkt hooi, ik had gehoopt dat hij daardoor stabieler zou blijven in zijn gewicht.
brok is geen dikmaker he, dat is energie, waarom vraag je niet of hij zijn gewone voer mag wat je thuis geeft om dik te blijven? En als je dat niet hebt, dan maismeel/olie/pulp? denk dat ze dat vast geen probleem vinden
Ik hoop dat hij morgen naar huis mag (dat was vandaag in ieder geval het plan), dan kan ik hem zelf weer de seniores priores gaan voeren icm muesli, brok en onbeperkt geweekt hooi en hij kan dan weer grasjes knabbelen.