Het pest-kind is terug!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 10:53

Ariebren schreef:
Hier in de regio zijn de maneges allemaal gesloten op zondag avond.

Meen je dat?
Tjee, hier niet dat is hun grootste avond qua omzet ook van de kantine.

Off topic: hoe is het op je nieuwe stek?

SteffiiY

Re: Het pest-kind is terug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 10:57

Hoe gaat het op de nieuwe plek?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 11:13

Bij ons zijn er ook weleens 2 paarden uit het land gehaald. Er zit voorin aan het begin van de oprijlaan een hek wat toen nog niet afgesloten was, maar die meiden zijn eerst binnen geweest om de halsters te pakken. Heeft de pensionstalhouder ook niets van gemerkt.

Sterker nog: het kan ook best gebeuren dat hij pas merkt dat een paard meegenomen is als hij gaat voeren oid. Er is lang niet overal geweldig zicht op de dieren.

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 11:16

Bij ons op stal hebben ze in de kantine 4 cameras in beeld, kunnen ze alles mee zien,
maar tussen 1 en 4 is er niemand,
maar kunnen gelukkig altijd terug kijken :)

ik wenst jullie hoe dan ook succes

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 11:19

Sylvia_B schreef:
Ariebren schreef:
Hier in de regio zijn de maneges allemaal gesloten op zondag avond.

Meen je dat?
Tjee, hier niet dat is hun grootste avond qua omzet ook van de kantine.

Zou er ook nog bij moeten komen dat je op je zondag (dag dat je waarschijnlijk sowieso vrij bent) niet eens naar je paard kan omdat de manege gesloten is :') Hoor juist steeds vaker dat maneges op een doordeweeksedag dicht zijn voor lessen voor klanten. Dan missen ze maar een avondje omzet, op zondag kan er veel meer "gereden" worden...

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 11:26

De eerste paar pagina's gelezen, maar respect!
Ik had me allang niet meer kunnen inhouden en de meid waarschijnlijk al een klap verkocht.

BarrieVabis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 11:30

over vreselijke staleigenaren weet ik ook wat af, ik stond toen op een manege ik was 13/14 met mijn eigen pony. er was toen een meisje die een shetlander verzorgde en die had mooie lange manen en op een dag zag ik haar de manen en staart kort knippen van die shetlander. dus ik naar de manege eigenaar en ik mijn verhaal gedaan en hij zeggen dat ik het was, gelukkig waren er meer mensen die dat andere meisje zagen knippen maar ik vond het niet kunnen.

Daarna, was ik mijn hoofdstel kwijt want mijn kastje het slot was kapot en dat zou z.s.m gemaakt worden.. dus ik naar de eigenaar ja mijn hoofdstel is weg, hij helemaal boos ja het is je eigen schuld blabla.. nouja na enig gepraat zijn we gaan zoeken en bleek dus dat mijn vriendin hem had gebruikt (zonder te vragen) en in een verkeerd kastje had terug gehangen. eigenaar weer helemaal boos dat dit een grap van me was en dat ik niet spoorde en aan het eind van de maand moest oprotten. ik heb diezelfde dag mijn spullen nog gepakt en ben weggegaan en daar nooit meer geweest.

Toen ik in de 1ste zat van het vmbo moest ik egt niet denken aan make-up mode hakken en jongens terwijl als ik nu de groep 8 en 1ste klassers zie in een dikke laag makeup met hoge hakken en dure mode kleren aan dan denk ik egt waar gaat het toch heen. ik speelde 2 weken terug zwarte piet en zag ik een kindje van 8-9 jaar met een iPhone rond lopen te whatsappen en doen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 11:38

In mijn buurt zit een stal die dicht is op maandag, ook eigenaren mogen dan niet naar hun paarden toe tenzij voor noodgevallen (uiteraard), mensen die op wedstrijd gaan en dergelijke dingen. Is ingevoerd omdat er anders echt teveel mensen gewoon 7/7 gingen rijden en stalbaas is van principe, een paard verdient minstens 1 rustdag per week. Op donderdag is er ook geen les, alleen voor mensen met eigen paard en dat is alleen privéles. Op zaterdag en zondag is het daar echt enorm druk, die dagen zijn ook het zwaarste voor de paarden met les vanaf 9u tot 20u 's avonds.
Hun erf is zo groot, daar kan je ook niet altijd alles gezien hebben. Alle stallen zijn binnen en er zijn verschillende gangen.

Op een andere stal heb je ook 2 ingangen (en dus ook uitgang). De uitgang achteraan liggen de stallen echt net naast de poort en als de kantine vol zit letten ze echt niet op wie er steeds binnen en buiten gaat hoor, zeker niet op een drukke dag. Ook de weides lagen daar compleet buiten toezicht van de stalbaas of zelfs maar de straat.... Kon je ook makkelijk eentje af plukken en mee weglopen.

Waar ik nu op stal sta moet je een speciale sleutel hebben of je kan niet op het domein. is ook privéstalletje.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 11:40

Nu is onze stal zeker niet ideaal, alleen toen er een meisje een paard van een ander ongevraagd in de paddock had gezet werd ze wel per direct weggestuurd en mocht niet meer terugkomen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 11:41

Hebben jullie eraan dgedacht dat Senna misschien nog niet achter bokt zat op het moment dat ze gebeld werd door haar moeder? En dat ze eerst wat anders aan het doen was en daarna pas besloot om op bokt te gaan.
Dan lijkt het de tijd erg kort tussen de berichten maar misschien was TS al op stal op het moment dat ze het bericht plaatste en even later werd ze weer gebeld, en dat plaatste ze wel meteen omdat ze toen al wel op bokt zat.
Dan lijkt de tijd wel erg kort, maar het was in feite een stuk langer.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 11:44

Sja,
Bij ons op de ponyclub zie jehet ook heel veel. Dikke make-up allemaal dure kleren, iphone, blackberry. En dan denk ik wat moet je er mee toen ik jou leeftijd had, zoon 5 a 6 jaar geleden speelde ik buiten. Wauw als ik dat zo zeg voel ik mij oud.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 11:45

Even een slotje voor overleg vanwege alle specuilaties die hier nu lopen...

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 12:31

Moderatoropmerking:
Bij deze gaat het topic weer open, willen degene die twijfelen aan de echtheid van dit verhaal dit gewoon voor zich houden, je hoeft niet reageren.
De andere topics hierover zullen een definitief op slot blijven.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 12:32

Fijn dat het topic terug open is!

@TS: hoe is het met jullie en de pony?

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 12:32

TS: Ik ben heel benieuwd hoe het nu is verlopen, hebben jullie de mogelijkheid om een update te geven :)?

MirandaDvG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 12:34

TS, hoe is dit afgelopen?
Heb je inmiddels een leuke stal voor jullie pony gevonden? was de pony ongedeerd?
Zijn er nog dingen besproken met het 'pest kind' en haar moeder, en de stal eigenaar?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 12:35

*kruipt onder meeleessteen vandaan*

Ik ben ook erg benieuwd hoe het nu met de pony gaat, en wat voor een staartje dit verhaal krijgt!

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 12:37

Ah het topic is weer open! :)

Ts, hoe staan de zaken ervoor?

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 12:49

ben blij dat dit topic weer open is. *\o/*

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 12:50

ben ook erg benieuwd hoe het nu loopt eigenlijk :P

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 12:50

Ik ook!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 12:51

Ik ook!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 12:52

Ben benieuwd naar de vorderingen.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 12:57

Ik ben ook erg benieuwd hoe het nu gaat en of er al verdere stappen tegen haar zijn ondernomen. (Politie oid) echt vreselijk wat ze heeft gedaan.....

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 13:01

:j hier idd ook nog 1 die erg benieuwd is naar wat je heb kunnen regelen. en weet je al iets over hoe en wat nu met dat meisje en de stalhouder?