Iedereen heel veel succes en plezier morgen, vergeet niet te genieten!
Ik zal morgen nog even de beentjes opscheren, en zn oren/baard bijknippen.. Dan staat ie er weer piekfijn in orde op.. Zal morgen eerst nog lessen en dan daarna ook vast even wassen, anders is ie weer niet op tijd droog als ik dat Donderdagochtend nog doe..
Kflower
Geplaatst: 01-01-13 17:27
Heeft iemand een idee of er aangegeven word waar je heen moet met de trailers?
Dat zal niet gebeuren, er is een groot team aan medewerkers die alles regelen..
Alina1989
Geplaatst: 01-01-13 18:31
Iedereen heel veel succes en plezier morgen! Ik rij mee in groep 2. De cappaciteiten test zal wel geen succes worden met mij, heb nl een gescheurde meniscus en kruisband. Maar we gaan voor ons plezier. Weet iemand misschien een adres van de ICNN hal? Ik kan het namelijk niet vinden.
Zooo paardje is gevlochten en gewassen. Alles staat klaar en zo nog even invetten. Morgen ochtend half 5 de wekker, verschrikkelijk.. Bij het sporten trek ik sportschoenen, trainingsbroek en shirt aan. Heeft iedereen er zin in? Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel in de stress zit, omdat ik niet precies weet wat er van me verwacht word.
nancxxxx
Geplaatst: 01-01-13 21:17
Zoooo we zijn er klaar voor hoor! Paarden vandaag nog even gereden en daarna gewassen en gevlochten. Hopen dat ze er morgen ochtend nog een beetje netjes bij staan aangezien pernod het altijd voor elkaar krijgt om zichzelf nog even vies te maken haha. Net broodjes gesmeerd en de andere spullen bij elkaar gepakt. Mn wekker staat ook op half 5 dus ik ga maar niet te laat slapen... Half 6 op stal en 6 uur vertrekken! Ik doe dan inderdaad een joggingbroek aan met een shirtje en een vest, en sportschoenen.
AnneloesF
Geplaatst: 01-01-13 21:20
Hier geen stress. Voorbereiding is k*t, 2x ziek in 3 weken, dus ik verwacht niks. Hoop dat Viva er veel van leert en that's it. Ik moet ook nog poetsen, mn hoofdstel en laarzen staan al klaar... nu nog actie haha... Oh en wat moeten jullie vroeg op! Mijn wekker gaat 7u. Nog vroeg zat!
DW_Dressage
Geplaatst: 01-01-13 21:31
Klinkt allemaal goed! Dus wedstrijdkleding is niet verplicht? Ik wou dus een zwart shirtje met Warte bodywarmer en witte rijbroek doen, maar twijfel wel.. Neem m'n wedstrijd jasje ook maar mee voor de zekerheid.
Zooo hier staat alles ook klaar! Mabon is verder nog niet gevlochten en gewassen... Wassen doen we morgenvroeg en vlechten daar nog op stal. Ik heb er ook zin in!
Ik heb paard zijn voetjes alvast gewassen, puntje van de staart ook, de rest van zijn staart had ik laatst nog gedaan Morgenvroeg ga ik hem knotten, wij moeten pas half 10 hier weg namelijk, dus tijd zat :p En anders kan ik hem daar op stal nog wat fatsoeneren Ik heb er zin iiiiiiin!
Ikke!! Pfft vandaag was Dilanda strontvervelend Zijn ze bak door gestuiterd Pauline zei ook al dat ze strontvervelend was laatste dagen ging t goed Heb dr niet spierwit gekregen.. Dat cowboymagic shine in yellow out helpt niet... Heb t idee dat t juist geler wordt... En de 1e 2 knotjes zijn wat mislukt met naald en draad de rest redelijk.. Baal t meeste van die gele plekken op dr hals... Bij de benen komen er beschermers en bandages over...
Melisje_92
Geplaatst: 01-01-13 23:10
paard stond vanmiddag al gewassen en gevlochten op stal, morgen 8 uur van huis weg en 9 uur van stal. zijn we er mooi op tijd en kunnen we nog even rondkijken.
silver shine shampoo moet je hebben, gebruik ik voor de witte voetjes.
PinkyPie
Geplaatst: 01-01-13 23:12
Lieve bokkers die mee gaan doen, ik heb alle pagina s teruggelezen en ik hoop van harte dat jullie allemaal een hele leuke dag zullen hebben....want dat verdienen jullie stuk voor stuk als ik zie en lees HOEVEEL moeite, tijd, EN geld jullie hierin steken......ik heb erover gelezen en vind het bijzonder jammer dat de talentendag op zo'n de-centrale plek in Nederland wordt gehouden waardoor het voor veel mensen echt een brug te ver is qua afstand....je moet er dan echt wel wat voor over hebben....voor een paar minuten in de bak met vele anderen op je paasbest....okee, op wedstrijd moet je dat ook, maar dan is het meestal in de buurt.... En begrijp ik nu goed dat jullie ook een fitheidstest moeten ondergaan en inschrijfgeld moeten betalen?... Tjonge....ik wist niet dat je tegenwoordig ook al moet betalen voor een ieniemieniekansje om gescout te worden.. Diep.respect voor degenen die afreizen naar Drachten......veel succes voor jullie allen!