. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. marsmars schreef:Ik had het vorig jaar ook niet helemaal verwacht. Mijn paard vond iedereen met plu's nogal eng dus had aardig wat spanning. Heb haar thuis met alles er op en er aan nog maar even op de foto gezet als winnaar. Die staat wel in mijn profiel. Dit jaar 2 klasses hoger in de M1. Kijken hoe ze het weer gaat doen. Vrijdag heb ik na +/- half jaar weer voor het eerst wedstrijd met haar. Ze is helaas aardig ziek geweest, maar gaat nu weer goed gelukkig.
Starttijden staan er normaal wel ruim van te voren op. Dus ben benieuwd.

c_alsemgeest schreef:Zeker na mijn water finale van vorig jaar
Moeten echt nog een beetje beter worden....
Ik liep toen stage bij stal H.. in lattrop en had er 9 voor de stamboek keuring en 7 voor de centrale. Allemaal elke dag gelongeerd enz enz Is leuk om die paarden nu op concours tegen te komen.
Wanneer start je wel? Echt jammer dat Almelo nog te vroeg is, maar kan het me heel goed voorstellen. Je gaat er toch wel ook mee springen he?:P anne3000 schreef:hahaha Van de foto weet ik 90 % zeker dat het um isWanneer start je wel? Echt jammer dat Almelo nog te vroeg is, maar kan het me heel goed voorstellen. Je gaat er toch wel ook mee springen he?:P
is eind juli. Ons thuis concours.