Sammyoo schreef:
Kan niemand mij gewoon zeggen wat t per persoon kost? En wat het adres is. Ik kan totaal geen Duits .......
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

HorsePhoto schreef:Nuja veel zal ik toch niet kopen aangezien ik geen eigen paard heb

Ben in 2007 geweest, maar had toen nog geen eigen paard. Vond het machtig leuk om overal te kijken en had ook veel 'oooh, wil ik hebben!' momenten, maar zonder paard hebben al die dingen toch weinig nut. 2009 nog een keer geweest, ondertussen wel in het bezit van een eigen paard
  Ben in 2007 geweest, maar had toen nog geen eigen paard. Vond het machtig leuk om overal te kijken en had ook veel 'oooh, wil ik hebben!' momenten, maar zonder paard hebben al die dingen toch weinig nut. 2009 nog een keer geweest, ondertussen wel in het bezit van een eigen paard  Heb me flink kunnen uitleven! We zijn de laatste dag geweest. Veel dingen waren al afgeprijst en als je wachtte tot een uur of vijf, gingen de prijzen nog verder omlaag.
 Heb me flink kunnen uitleven! We zijn de laatste dag geweest. Veel dingen waren al afgeprijst en als je wachtte tot een uur of vijf, gingen de prijzen nog verder omlaag.                                                         

xXutopiaXx schreef:Stengels patat
Ben benieuwd hoor!! Ik neem mn vriend mee om alles voor me te zeulen

.
 .