Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
goldwing schreef:LeOnIe_me schreef:ik vond de prijzen voor hotel wel meevallen voor 2 nachten tussen de €200 en €300 voor 2 pers. denk dat dat wel normaal is.. alleen die ticket nog
Normaal nou nee hiervoor heb je in londen toch normaal een 5 sterren sport hotel met alles er op en er aan
goldwing schreef:Ach dat zijn toch geen prijzen voor de normale mens
kan niet in je portomonnee kijken maar 1500 euro voor een overnachting is belachelijk zelfs voor londen dat zijn de hotels voor de jet set oke die heb je ook maar neem aan dat degene waar het antwoord voor was niet zoiemand is
En tussen de 200 en 300 euro is voor een normaal hotel in Londen dik betaald dat is echt profiteren zoals iedereen doet zelfs de B&B van de OS
Heb zelf voor een engels bedrijf gewerkt en verbleef wekelijks in Londen en weet dus aardig wat van de prijzen af en hoefde nu ook weer niet de goedkoopste hotels te pakken maar de prijzen die je nu met de os betaald en niet alleen in londen maar gewoon in elk land waar de OS zijn zijn OS prijzen en niet de normale gangbare prijzen
Overigens zit ik ook in Londen met de spelen maar slaap niet in een hotel in Londen ook niet op de camping en ook niet in een B&B dus kan je mijn kosten van het hotel niet geven
Bonny_CT schreef:Wat vinden jullie van die supporters lijn van de telegraaf? Weten jullie hoe de maten vallen? Ben aan het twijfelen om te bestellen
Janine1990 schreef:Rachelll schreef:
De kosten:
eenmalige entree: € 180
MiniTix-transactie:
Op het scherm € 0,12 per bijschrijving
Aan de kassa € 0,05 per bijschrijving
Nah, ik betaal wel contant
LeOnIe_me schreef:heeft één van jullie ervaring met kaarten op marktplaats kopen? staan de kaarten niet geregistreerd op naam?
WillemYntJee schreef:Hoop dat ze t my order systeem dan wel wat hebben verbeterd. Wij hebben t een jaar in de winkel gehad maar liep totaal niet, maar dat is al 2 jaar geleden dus wie weet!