Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GamblersCup schreef:IKbenEllen schreef:De prikkeldraad waar je over sprak, is die van je eigen wei, of heeft ze die ergens anders opgedaan?
Doet dat er echt toe?
IKbenEllen schreef:Waarom vond je het zo'n rare vraag GC?
zonnebloem18 schreef:Dan is de vraag aan jullie wat had de politie moeten doen dan?
Als TS haar paard al niet kon vinden moet de politie dan maar rond gaan rijden om te kijken of ze toevallig een paard tegen komen?
De omgeving van de Beilervaart is heel uitgestrekt veel landerijen daar vind je een paard echt niet laat staan als het donker is.
GamblersCup schreef:IKbenEllen schreef:Waarom vond je het zo'n rare vraag GC?
Ik schrijf niet dat het een rare vraag is, ik vraag of het er echt toe doet waar het arme beest in prikkeldraad terecht gekomen is, of dat op de wei van TS gebeurt is. Dat doet er hier in dit topic helemaal niet toe, paard is terug bij TS en heeft de nodige (gelukkig oppervlakkige) verwondingen waar TS en paard al helemaal niet blij mee zijn. Gelukkig gaat de merrie er vast weer bovenop komen. Om dan te vragen of TS prikkeldraad heeft staan...![]()
Als je echt zo geinteresseerd bent in wat men om weides en akkers heeft staan als afrastering, open dan een eigen topic. Zoiets doet er gewoon écht niet toe in een topic als dit.
Rhys schreef:Bedankt allemaal!
Politie heeft trouwens ter plaatse heel goed gehandeld, dat wil ik nog wel even benadrukken. 'Alleen' de communicatie liet te wensen over en dat is inderdaad erg jammer. Of het er nou echt beter van wordt met die schaalvergroting telkens...ik vraag het me af.
Zo ga nu naar stal weer even bij m'n merrie kijken.