Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ivonka schreef:Esmee en ...... hadden niks te klagen.. warme kont en droge voetjes
randie schreef:ik heb een robby;s dekje op de kop getikt en nog wat kleinspul halstertouwen enz. Verder vond ik de demo van de Freiberger paarden echt verschrikkelijk slechte reclame! Ik wil niemand voor het hoofd stoten maar om het ras te promoten laat je toch iemand rijden die netjes in evenwicht zit en niet aan het sleuren en trekken zijn..? Die twee paarden stonden ook te koop dus ook hiervoor was het niet echt reclame. Was ik geinterresseerd in de paarden geweest dan was ik dat na die show echt niet meer
Neonlight schreef:Daar heb ik ook staan te kijken voor dekens, die hadden leuke koopjes. HH staldekens voor 25 euro, een hal verder waren dezelfde dekens 40 euro.
Eline, kan het zijn dat het Hillstreet Little Joey was? Of wellicht Leyrun Headliner?
xElienx schreef:Neonlight schreef:...
De hackney's uiteraard ook nog gezien en aangemoedigd. ...
ik heb ze gisteren ook gezien. zo gaaf!!mn oog viel vooral om een mooi klein donker bruin mannetje. in de kleine piste bij een demonstratie aan de lange lijnen en volgens mij liep hij later ook mee in de grote piste in het enkelspan. weet jij toevallig wie dat was?