Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
agneta1 schreef:ze vergeten de uitslagen van garijp erop te vermelden. of ze willen dat niet. de friezen op hun friezen zijn te machtig zeker. nou dan maar zonder hen. hebben de niet friezen op hun parels ook eens een kans.

Tenzij ze ook Koudum gaan aflassen... maar dan blijft er überhaupt niet veel meer over
Meya_ schreef:Ik vind 't wel best, ben het er niet mee eens dat ze Drachten helemaal hebben afgelast. Anders was er miss ergens nog beetje hoop, maar ik ga nu na het FK L2 starten
just_bassie schreef:Meya_ schreef:Ik vind 't wel best, ben het er niet mee eens dat ze Drachten helemaal hebben afgelast. Anders was er miss ergens nog beetje hoop, maar ik ga nu na het FK L2 starten
Deze wedstrijden worden echt wel met een goede reden afgelast!
Of laat jij je paard liever lopen op een slechte bodem??Met alle risico's die daarbij komen......
Ene dat ze de uitslag van Garijp er niet op WILLEN zetten......
Iedereen kan toch ook zelf een klein beetje uitrekenen wat voor punten je die dag hebt behaald??
Ene deze uitslag telt heus wel mee!
Zoals eerder gezegd zal Garijp wel traag zijn met het doorgeven van de uitslagen.