[WN] SWRN 12 t/m 18 September 2011 Dutch Westernriding Festival

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

quarterH

Re: Dutch Westernriding Festival 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:24

jos, een wc is er niet alleen om je maag te legen na het lange dronken feest he! of vanwaar die smiley erachter? wat ben je van plan??

HumbleTalent

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:29

nee die toiletten zijn voor het overgeven van Dofuzz bij de WRAN proeven..

@ Sonja, gelukkig wordt die intelligente blik dan tenminste niet verdoezeld met rond wapperend overmatig haar ;) haha..

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:37

QH ik ben niks van plan,
ja, lekker kijken op de tribune , als Roel rijdt. en waarschijnlijk blijf ik ook wel een tijdje zitten om naar nog wat anderen te kijken .

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 01:22

Jammer dat een topic over een mooi evenement verziekt worden door de eigen deelnemers :roll:

Het getuigd van weinig respect voor elkaar om zo met modder naar ieder te gooien.
Iedereen komt op dit evenement aan zijn trekken, kan deelnemen aan dat waar zijn/haar hart ligt en de tribunes bevolken bij de onderdelen waar ze graag naar kijkt.
Laat zien wat je kan op de show, bejubel degenen die je geweldig vindt en gun een ander ook zijn succes en plezier.

Hopelijk gaat dit topic verder op een positieve vriendelijke manier met liefde voor de sport en bij sport hoort sportiviteit!

*stapt van haar krukje*
ik wordt zo misselijk van het eeuwige geneuzel over niveau

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 01:28

en ik dacht dat belgen humor hadden en humor snapten....
(lighten up, dit laatste is toch duidelijk allemaal met een knipoog)

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 01:31

quarterh ik ben geboren Amsterdammer en heb zat gevoel voor humor , maar de ondertoon in de grapjes is volgens mij voor iedereen wel duidelijk

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 09:14

spatter schreef:
quarterh ik ben geboren Amsterdammer en heb zat gevoel voor humor , maar de ondertoon in de grapjes is volgens mij voor iedereen wel duidelijk

oww jaaa????

Ik ga trouwens ook over mijn nek als een misselijke run zie op een quarter maar dat terzijde

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 09:28

Eens. Vooral als die quarter eruit ziet of ie net van de wei is geplukt

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 09:47

Of er een ruiter op zit die beter op een haf/fjord/tinker zou kunnen zitten.

Gaaf evenement, ga er zeker kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 11:36

Weet je...ik dacht dat we allemaal dezelfde hobby hadden: westernrijden! En de een doet t zus, de ander zo, de een op dit niveau, de ander dat, de een met een quarter, de ander een Fjord... Maar allemaal rijden we [discipline] en zijn we paardenmaf. Ik dacht altijd dat het westernwereldje anders was, leuker, vriendelijker en met (meer) respect voor elkaar... Ik moet zeggen dat ik daar nu, met een hoop reacties hier in dit topic, aan ga twijfelen. En dat heeft niets met humor te maken, maar alles met de ondertoon en gutfeeling, het gevoel dat ik erbij krijg.

Laten we er met zn allen gewoon een gezellig evenement van maken, of je nu start met quarter, paint, appie, fjord, haf, tinker of whatever, tribunezitter bent en vanuit huis meeleeft! Dát lijkt me het belangrijkst, dan blijven deelnemers, organisatie en toeschouwers gemotiveerd, heeft iedereen er zin en lol in! :j
Laatst bijgewerkt door Jessica op 23-11-10 11:49, in het totaal 1 keer bewerkt

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 11:46

skippy nu je het zegt, komt er een web cam?
zodat we thuis het ook mee kunnen volgen :j

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 11:55

Nou dat is inderdaad een goed idee, een livestream! Ik weet dat het in Mariënheem niet kon vanwege de internetverbinding daar, maar dat zal op zo'n sportlokatie daar in Den Haag wel te verwezenlijken zijn lijkt me?
Zou gaaf zijn in elk geval! :j

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 14:25

Ik heb me eens globaal door 18 pagina's geworsteld en wederom verbaasd over de "Nederlandse Klaag Posts".

Prachtig dat er mensen zijn die in deze tijd hun nek durven uit te steken en een dergelijk evenement opzetten.
Daar hun tijd in steken en alle negatieve commentaar ook nog weten om te zetten in iets positiefs en steeds maar weer de handschoen oppakken en blijven lachen.
Ik maak er een diepe buiging voor _/-\o_

Ik hoop dat de mensen die het niet kunnen laten om oude koeien uit de sloot te halen, zich gepasseerd voelen of roepen waarom ze vooral niet kunnen/willen komen hun vooroordelen kunnen laten varen en zich eens realiseren dat deze mensen hun best doen om het mogelijk maken hun geliefde westernsport tot een hoger niveau te tillen. En dat dit alleen succesvol kan zijn bij de gratie van onze inschrijvingen.

Op alles is wel kritiek te geven, dat is niet zo moeilijk, maar kunnen we de dingen ook eens van een positieve kant bekijken? Of is dat echt zo moeilijk?
:o

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 15:29

spatter schreef:
Jammer dat een topic over een mooi evenement verziekt worden door de eigen deelnemers :roll:

Ah, je zal zien, de meeste die klagen en zeuren en negatief zijn doen straks niet eens mee :roll:

Ik hoop maar dat ruiters van alle toegestaane levels en alle rassen niet afgeschrikt worden door een enkeling hier in het topic. Bij mijn weten heeft afgelopen NK een bepaalde non-QPA, (of moeten we zelfs hebben over een non-Q?) een paar erg mooie complimenten gehad van een Amerikaanse jury die het een PRACHTIG ras vond, met al dat behang enzo, want zo mooi, nee, zo mooi hebben ze ze hier in de VS niet _O- En indien je hier in de VS wel een non-Q hebt en op show gaat, kan ik je wel vertellen dat je de show steelt en men met die simpele Q's stik jaloers zijn! :') Maar dat terzijde want ik ben dol op alle rassen, ook Q's :)

Hoe dan ook, ik hoop dat het een mooi evenement wordt met mooie klasses vol met diverse ruiters en rassen! Natuurlijk zullen er vooral Q's in de reining en DSBA lopen, en dat geeft helemaal niks! Net als er in de dressuur vooral KWPNers lopen :j Maar laten we iedereen welkom heten toch? <:)

billykid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 15:35

Jeddah schreef:
spatter schreef:
Maar laten we iedereen welkom heten toch? <:)

doet sinterklaas ook al mee??????maar goed dat hij een seniorpaard heeft,anders was ik in de trail WEER kansloos!!

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 17:04

Volgens mij heeft niemand hier gezegt dat een bepaald ras nit welkom zou zijn!
Er is juist gezegt dat ik deze show super vind juist doordat het groots is en allerlei verenigingen deelnemen.

Enige wat is gezegt in flauwekul posts is dat verschillende mensen LIEVER een mooie quarter zien. Datheet prsoonlijke smaak of mag dat ook alniet meer?
Als ik zeg melk niet lekker te vinden krijg ik toch ook niet alle boeren op mn dak?
En.....darmee zeg ik ook NIET dat ik vind dat alle melk maar weg moet.

Misschien moeten sommige mensen eens stoppen met insinuaties en ondertonen te lezen die er niet zijn en eens gewoon lezen wat er staat zonder eigen fantasie of onzekerheden erop los te laten.

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 17:09

coydog schreef:
>;) :roll:

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 17:32

meissielief schreef:
coydog schreef:
>;) :roll:

Dit moet je positief zien!
De ruiters die met een haf/fjord/tinker starten moeten er namelijk 2x zo hard voor werken om hun paard de WN onderdelen goed te laten doen ;)

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 17:37

Of moet de persoon die dat zegt eens gaan starten op zo'n type paard ipv op de tribune zitten :+

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 18:11

Starten doen we nog niet, komt misschien nog wel.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 18:33

Neen geen webcam ophangen daar in Den Haag want dan komt er geen kip kijken natuurlijk omdat ze het allemaal te ver weg vinden!!

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 18:49

meissielief schreef:
Of moet de persoon die dat zegt eens gaan starten op zo'n type paard ipv op de tribune zitten :+

En als je in het profiel van "" de persoon" kijkt , zie je dat zij zelf een tinker heeft.
Ik begrijp haar reactie daarom ook niet, als ik eerlijk moet zijn. :?

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 18:55

Ik heb al antwoord via pb gehad, het ging over een reactie die eerder was gegeven. :D

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 18:56

Sommige mensen zie je op een quarter zitten maar zouden gewoon beter op een koudbloedtype passen.

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 19:01

Jan_Trel schreef:
De WRAN staat voor de basissport, maar we moeten niet doen alsof bij de WRAN alleen maar stakkers starten en in de rassenshows alleen maar goeie ruiters.
In de rassenshows mag iedereen starten, al heb je nog nooit op een paard gezeten, bij de WRAN mag je starten als je niveau L2 hebt en om de zure regen voor te zijn: ook als je meer dan 25 punten in de L3 hebt mag je onder bepaalde voorwaarden een (1) keer op het Nk in de L2 Rookie klasse starten.
Dus bij de WRAN wordt er nog op niveau geselecteerd en dat is bij de rassenshows niet het geval.
Dus niet minderwaardig over de WRAN doen. Als je dat doet begrijp je in mijn ogen niet hoe de wedstrijdsport in elkaar zit.
Helemaal mee eens! Wat je zegt: het niveau van een rassenshow (bijv. ApHC of DPHC) is echt niet hoger dan de Wran hoor, soms zelfs in tegendeel ;)

Dus laten we allemaal weer ff normaal doen en elkaar in z'n waarde laten. Westernrijden is meer dan alleen reining, dat lijkt me duidelijk :j En iedereen moet gewoon zelf weten met welk ras ze rijden/starten of welk ras hun voorkeur heeft, dat is gewoon persoonlijke smaak, maar geen reden om iemand dan maar af te kraken.