wie doet er mee met de paardendriedaagse in Brabant?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifuur

Re: wie doet er mee met de paardendriedaagse in Brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 21:39

Josfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 21:42

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 21:59

mooie foto's! heb mezelf een aardig aantal keer gespot, haha :D

nobbygaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 22:42

Weer een heerlijke gezellige dag gehad!

Heb ons ook verschillende keren weer gespot op de foto. Die van regioactueel vind mijn paarden schijnbaar erg leuk bij de trailer. Vrijdag staan ze op de foto bij de trailer en vandaag is er weer een foto van hun konten gemaakt terwijl ze op de trailer staan. Wel een geinige foto.

amj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 23:00

Leuke foto's! Jammergenoeg heb ik erg weinig bokkers gespot! Maar het was een hele leuke dag.

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 23:20

Ik vind het ook erg jammer dat we jou niet gesproken hebben. Vandaag begonnen we niet zo goed. Nilay had dikke benen en een plek op zijn rug die warm, dik en gevoelig was. Dit leek door de pad te komen en dus heb ik er een oude zachtere onder gelegd. Toen we echter onder weg waren begon ik te twijfelen en heb ik besloten terug naar stal te gaan om ons andere zadel er op te gooien. Dat is een boomloos en korter zadel. Door al deze dingen waren we laat op het terrein. We hebben er daarom voor gekozen om dan de intocht maar te laten zitten en zijn lekker het bos in gegaan. Het was een geweldige rit en de paarden hielden het goed vol. Je kon wel merken dat ze niet meer zo veel energie hadden als vrijdag en zaterdag. Maar dat is natuurlijk niet verwonderlijk. Toch hebben ze nog flink kunnen draven en galoperen. We hebben ons enorm vermaakt vandaag. De rit was de mooiste van de drie die we hebben gehad. Toen wij terug kwamen op het terrein waren de meeste mensen al weg. Ik geloof dat ik een donkergroene trailer heb zien rijden met de naam Joy op de deur... maar dat weet ik niet helemaal zeker. We zijn jullie (en daarmee de meeste deelnemers) in ieder geval mis gelopen.

Eenmaal terug op stal waren de paarden nog steeds wakker. Ze hebben in deze drie dagen meer dan 100 kilometer gelopen. Ik ben zo enorm trots. :D

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 08:17

Wat een gave rit gisteren!
Enkel, dat stuk waar de bomen zo laag hingen, en ik met mijn ogen dicht op Flint zijn nek ben gaan liggen, vond ik wel een beetje eng met die diepe sloot ernaast.

Jos, gave foto's! Heb niet meegereden met de intocht, maar geeft een leuke impressie.

amj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 08:32

Haha, ja dat pad ja, daar hingen de bomen idd erg laag.

Iris, ik vond het ook jammer dat ik je niet meer gezien heb. Ik heb nog wel zitten zoeken naar je, maar je niet meer gezien. En dat waren wij idd met die groene trailer.

manex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 09:39

@amj, volgens mij stonden wij achter jou op de verzamelplek. Stond jij naast je paard en had je je hoed op je zadel gelegd?

Dat stuk onder die lage bomen door, dat was volgens mijn vriendin uitgezet door iemand op een klein ponytje. Komen we naderhand
die man tegen die de routes had uitgezet en die reed op een megagroot paard.
Vraag me toch af hoe hij daar onderdoor is gereden ;)

AlaskaTorrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 10:30

Hihi, wij zijn ook gewoon te paard eronder door gegaan (mijn Fries is 1.70, Nilay is volgens mij 1.65). Gewoon heel plat gaan liggen....

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 10:38

Hier ook een platligger :D Maar goed, dat was het lastigste stuk van 3 dagen rijden! Vaolt reuze mee dan toch ;)

Wel jammer dat we nérgens op de foto staan, maar mijn paardje was dan ook een lekkere smeerbak.
Ze had het zwaar gisteren, het was gewoon te warm voor haar met haar ontwikkelende vachtje. Dus we hebben de intocht gemist, maar verder wel ontzettend genoten!

amj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 11:32

@manex: nee, dat was ik niet, ik reed gewoon met cap.

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 18:43

fliam schreef:
Wat een gave rit gisteren!
Enkel, dat stuk waar de bomen zo laag hingen, en ik met mijn ogen dicht op Flint zijn nek ben gaan liggen, vond ik wel een beetje eng met die diepe sloot ernaast.

Jos, gave foto's! Heb niet meegereden met de intocht, maar geeft een leuke impressie.

DAt was idd een rot stuk!

manex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 19:18

AlaskaTorrie schreef:
Hihi, wij zijn ook gewoon te paard eronder door gegaan (mijn Fries is 1.70, Nilay is volgens mij 1.65). Gewoon heel plat gaan liggen....

Heb ik ook gedaan,voor zover dat gaat op een westernzadel. Best fijn dan zo'n knop :j
Heb ook een heel stuk met m'n ogen dicht gedaan en m'n tinkertje banjerde gewoon door
achter haar vriendin aan. Ze kon ook geen andere kant op natuurlijk, maar toch ...

@amj, dan had je een look a like. Ik had in je profiel zitten kijken en dacht toch echt dat ik jou zag.
Had alleen geen kans je aan te spreken (nou, ja, die ander dan :P )

amj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 19:52

Hahaha. Ik had trouwens precies hetzelfde met m'n zadelknop. Prikt zo lekker in je buik he...

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 20:20

Ik bleef op dat stuk met mijn shirt aan mijn knop vasthaken, terwijl mijn paard over ging in een jogje. Zeer handig dan :+
maar iedereen heeft het overleefd :D

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 21:10

Haha, dan ben ik toch blij met mijn 'kleine' ponybeest van 1.48..
Als ik iedereen zo zag rijden, wil ik denk ik misschien toch wel misschien proberen om volgend jaar mee te rijden.. Maar ik beloof niks O:)

Emmely, ik heb je nog wel gezien met Joy! Bij de intocht, ze deed het wel braaf toch? :D

keat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 21:26

nou ik ben toch afgestapt en gaan lopen hoor hahaha. paardlief is 1.65 plus mij er nog op... paste niet echt met de takken.

ik vond het wel echt een super route!! en wij waren als eerste gestart dus we hadden echt niemand voor ons.

amj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 21:46

Jacyntha, Joy was idd braaf. Maar ik heb al verschillende keren meegedaan met de strao in Renesse, dus ze is wel iets gewend.

kim1207

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 09:44

nobbygaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 11:02

Mijn vriendin en ik waren ook blij dat wij op 2 kleine fjordjes zaten. Al hoorde ik toch ook af en toe een tak tegen mijn cap komen en was ik blij dat ik die op had.

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 11:11

ik heb een blauwe plek op mijn voorhoofd.. de tak veerde niet mee..gelukkig had ik een cap op..maar toch een klein blauw plekje.

Caballos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 12:04

Wat een leuke verhalen om te horen en de foto's zeggen genoeg! Volgens mij was 't een groot succes!
Hopelijk zijn wij volgend jaar van de partij als Carola het weer gaat organiseren!

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 12:31

Ik vond het pad met de laaghangende takken eigenlijk wel leuk. Het was weer een mooie oefening in vertrouwen. Het stroompje water dat daarna kwam was ook zo iets leuks. Nilay liet maar weer eens zien dat hij best kan springen. Ik was echter ook blij dat ik de laatste dag geen zadelknop had. Ik kon nu gewoon over zijn hals gaan liggen en anders had ik aan de zijkant moeten bungelen... dat had wellicht iets te veel geweest.