horse event 2010

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 23:31

Ik vond die carousselgroep helemaal te gek, haha, je zag jullie ook OVERAL, allemaal rooie petjes, maar mijn petje af voor jullie prestatie, en dat in allerlei outfits meerdere keren per dag. Wij konden vroeger als viertal al niet eens bij elkaar in de buurt blijven, dus voor zestiental kan ik alleen maar heilig respect hebben :D

frappa

Re: horse event 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 23:38

dank je wel, ja die rooie petjes waren niet te missen, voordeel van rood.
Wij vonden het ook geweldig en heb vol trots naar mijn manege pony's staan kijken.
Zo geweldig braaf, ja echt iets om trots op te zijn.

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 09:35

Carrousel vond ik heeeeeeeeeel erg leuk. Vooral omdat ik nu zelf ook carrousel ga rijden. Wij trainen ook voor het NK. Dus ik wilde jullie graag zien. Errug goed hoor. Heb er van genoten. Te gekke muziek.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 12:11

licorne schreef:
Citaat:
Licorne: was jij dat die op je paard zat met enkel halster en touwtje daar aan de wellness centre piste, dat je net zei: ja deze is wel héél rustig of zoiets?

Dat was ik, stonden we te wachten tot we naar binnen mochten voor de spiegeldemo. Silver is gewend aan tussen druk publiek lopen (ze loopt bijvoorbeeld ook Sinterklaasintochten met drumbands en alles erop en eraan etc. dus dit was voor haar in feite nog rustig), als ik "STAY" zeg blijft ze rustig wachten tot het de bedoeling is dat ze weer wat gaan doen. Ik kan er dan, letterlijk, bovenop gaan staan en onder gaan hangen, ze verzet geen poot. Ze probeert dan wel vaak de aandacht van voorbijgangers te trekken want een extra aai is nooit weg, zo is ze dan wel weer :D Het geinige is wel, ze is alleen maar zo braaf als ze ook haar ei kwijt kan, we waren die ochtend in alle vroegte al met enorm enthousiasme en fanatisme en enig meningsverschil over dat zij "liefst zo hard mogelijk en hoezo remmen" wilde, over het springparcours in de rijtechniekpiste gestuiterd. Ik vind het zo mooi aan haar dat ze zoveel kanten heeft en zowel knetterheet overenthousiast als onvoorstelbaar kalm kan zijn, net wat er nodig is. Wijs paard <3

Je hebt idd een erg leuke merrie :) Ik stond er ook echt even naar te kijken, hoe rustig ze erbij stond. Merrie die wel weet hoe of wat denk ik zo :j

Caroussel heb ik enkel dat laatste gezien in de finale? Dat was wel goed gedaan vond ik.

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 17:27

Ik vond de carousselgroep ook erg goed!
Lastig hoor, met 16 meiden alles instuderen en niemand mag een foutje maken. +:)+

Ezumii schreef:
Misschien is dat dan ook bij ons gebeurd, bij ons herhaalde hij constant hetzelfde stukje.. Dan weet je ook echt niet meer wat je bent :)).

Ooh, hadden jullie ook last met de muziek? Ik dacht al dat ik een slechte cd gebrand had! De ene keer speelde hij het eerste liedje steeds opnieuw, de andere keer startte de muziek niet op. Gelukkig komt dat bij mij allemaal niet zo nauw als wanneer je een echte kür op muziek rijdt.

Koekeloerkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 20:47

iemand foto's van voltigeteam roy rogers?

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 20:50

Koekeloerkie schreef:
iemand foto's van voltigeteam roy rogers?

In mijn topic vind je enkele foto's: [HE] Foto impressie Horse Event zaterdag
Ik heb er nog meer, die kan ik eventueel wel via PB of e-mail sturen?

zonnestraal2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:44

btw... vonden jullie ook zo'n gek luchtje hangen bij de Bit piste? en bij die kraampjes daar rondheen ;) ?
iig, zaterdag vond ik het er maar vreemd ruiken :P

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:46

Ik heb niets raars geroken? :+

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:49

Dit jaar niets geks geroken. Vorig jaar rook het naar varken :+

Koekeloerkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:53

@ Jinte, ja graag! via pb is goed thanks!

Cicigirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 22:00

Het stonk wel op de parkeerplekken zaterdag :+

Maar ik vond het een zeer geslaagde dag , lekker struinen langs alle stands :D
En de clinics waren zeker leerzaam en leuk!
Het eten was ik ook wat minder over te spreken , ik had zo een fruitbeker en daar zaten een paar stukken fruit in
die waren echt knalhard :\

En verder was er zaterdag na die stunt van wibi een demo met allemaal van die minipaardjes,
ik weet niet of iemand van jullie dat nog heeft gezien,
Maar er was zoon mini bij die haalde even flink uit naar een jongen...
Arme joch lag te vergaan op de grond, en omroepster leuk, jah mensen denk er wel aan dat ook deze paardjes goed kunnen raken ;(

Ik dacht arm joch :(:)

Ik ga al 3 jaar, en het blijft leuk! volgend jaar zeker weer !

barrelracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 23:12

Heeft iemand foto´s gemaakt zondags van de barrel racing ? Dit was mijn eerste jaar horse event en ik vond het helemaal geweldig. Was echt een hele leuke ervaring. Het was de eerste demo van mijn paardje en ze vond het heel leuk. Ik vond de visable horse en de onbeteugeld demo en de rassen parade met de gangenpaarden en natuurlijk de barrel racing :D het leukst maar ik heb niet alles kunnen zien zoveel was er te doen. Alles wat ik heb gezien vond ik heel positief en leuk. Ook de paarden leken het allemaal leuk te vinden en de drukte op een goede manier mee om te gaan. Leuke reakties ook allemaal

nikita73

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 16:57

ruiter1992 schreef:
btw... vonden jullie ook zo'n gek luchtje hangen bij de Bit piste? en bij die kraampjes daar rondheen ;) ?
iig, zaterdag vond ik het er maar vreemd ruiken :P

Wij vonden het daar ook gek ruiken. Wij dachten dat het de vuilnisbakken waren, die zo stonken.

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 18:37

Citaat:
Maar er was zoon mini bij die haalde even flink uit naar een jongen...
Arme joch lag te vergaan op de grond, en omroepster leuk, jah mensen denk er wel aan dat ook deze paardjes goed kunnen raken

niet alleen toen, maar ook zondag had ze weer van die ''lekkere'' opmerkingen :r
echt, als ik me ergens aan geërgert heb, dan is zij 't wel.. bah

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 18:44

Ik heb op you tube een filmpje gevonden met een impressie van HE. Er staat een heel klein stukje op van de carrousel . Heeft iemand toevallig een filmpje van de hele proef. Ik vind het zooo gaaf.

barrelracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 18:51

Sandeman schreef:
Ik heb op you tube een filmpje gevonden met een impressie van HE. Er staat een heel klein stukje op van de carrousel . Heeft iemand toevallig een filmpje van de hele proef. Ik vind het zooo gaaf.

heb je de link ?

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 19:01

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 20:33

Sandeman schreef:

Ik geloof dat mijn moeder gedeeltes ervan heeft gefilmd. Ik wil hier als ik tijd heb mee aan de slag gaan, als ik 't klaar heb zal ik het op youtube zetten :)

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 22:33

Jaaa leuk Jinte, laat je het dan ff weten.... *D

monya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 12:00

poes schreef:
Ik vraag me trouwens af waarom het balingehof er niet bij was dit jaar?

Zal ik dan maar gelijk antwoorden ;).

We kampen met ziekte thuis helaas, en dat heeft nu even voorrang, volgend jaar zijn we er weer!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 12:16

Heb overigens meerdere mensen gehad Monya, die naar jullie vroegen, jullie zijn zeker gemist :j

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 13:38

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 13:40

Dat is het commando van 'nu uitvoeren' zeg maar. :')
Waar de naam vandaan komt weet ik niet...misschien weet google het. :+

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 13:41

Dat is het commando "MARS" als signaal dat op dat moment de oefening moet worden ingezet. Komt uit het leger, uit de cavalerie waar het carousselrijden oorspronkelijk ontstaan is. Zoals in het leger ook "ingerukt, MARS" wordt gezegd etc.