Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
licorne schreef:Citaat:Licorne: was jij dat die op je paard zat met enkel halster en touwtje daar aan de wellness centre piste, dat je net zei: ja deze is wel héél rustig of zoiets?
Dat was ik, stonden we te wachten tot we naar binnen mochten voor de spiegeldemo. Silver is gewend aan tussen druk publiek lopen (ze loopt bijvoorbeeld ook Sinterklaasintochten met drumbands en alles erop en eraan etc. dus dit was voor haar in feite nog rustig), als ik "STAY" zeg blijft ze rustig wachten tot het de bedoeling is dat ze weer wat gaan doen. Ik kan er dan, letterlijk, bovenop gaan staan en onder gaan hangen, ze verzet geen poot. Ze probeert dan wel vaak de aandacht van voorbijgangers te trekken want een extra aai is nooit weg, zo is ze dan wel weerHet geinige is wel, ze is alleen maar zo braaf als ze ook haar ei kwijt kan, we waren die ochtend in alle vroegte al met enorm enthousiasme en fanatisme en enig meningsverschil over dat zij "liefst zo hard mogelijk en hoezo remmen" wilde, over het springparcours in de rijtechniekpiste gestuiterd. Ik vind het zo mooi aan haar dat ze zoveel kanten heeft en zowel knetterheet overenthousiast als onvoorstelbaar kalm kan zijn, net wat er nodig is. Wijs paard
Ezumii schreef:Misschien is dat dan ook bij ons gebeurd, bij ons herhaalde hij constant hetzelfde stukje.. Dan weet je ook echt niet meer wat je bent.
Koekeloerkie schreef:iemand foto's van voltigeteam roy rogers?
Citaat:Maar er was zoon mini bij die haalde even flink uit naar een jongen...
Arme joch lag te vergaan op de grond, en omroepster leuk, jah mensen denk er wel aan dat ook deze paardjes goed kunnen raken
Sandeman schreef:Ik heb op you tube een filmpje gevonden met een impressie van HE. Er staat een heel klein stukje op van de carrousel . Heeft iemand toevallig een filmpje van de hele proef. Ik vind het zooo gaaf.