Lieve Val.. is dit dan het einde van ons verhaal...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mando

Re: Lieve Val.. is dit dan het einde van ons verhaal...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 16:18

Ik lees dit topic nu pas, wat een respect heb ik voor je en voor je beslissing die gemaakt is.
Veel sterkte.

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 16:37

Wat een schrik, laatste wat ik hoorde was dat je de moeilijk beslissing had genomen om hem te verkopen en nu dit...
Ik weet zeker dat je de goed beslissing hebt genomen en wens je veel sterkte en kracht morgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 16:37

Jeetje, echt heel erg veel respect voor je!
Ik heb altijd erg van jullie genoten..

Heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd :(:)!

d_amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 16:49

Heel veel sterkte de komende dagen, ook ik heb veel respect voor je keuze.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-10 17:08

Allemaal ontzettend bedankt voor de lieve berichtjes.. doet me goed te lezen dat er zoveel mensen meeleven.. ;(

Vanmorgen heb ik echt afscheid van Val moeten nemen.. het viel zwaar, het was emotioneel maar ook ontzettend mooi..
Mijn zusje was mee, die heeft nog wat foto's en flimpjes gemaakt. We hebben eerst even met hem gestapt buiten, hij vond alles heel spannend en afgezien van die paar keer aan de longe bij die klinische onderzoeken heeft hij 11 dagen alleen maar binnen gestaan.. Hij had dus ook behoorlijk energie en snoof letterlijk de buitenlucht op. Even overlegt, mocht hem in de longeerkraal neerzetten. Dan kon hij toch nog even zijn benen strekken, het maakte ook allemaal even niet meer uit, ik wilde zo graag mijn paard nog even happy zien...

Het was zo mooi om te zien, hij was echt even Val.. Het was naar om te zien hoe hij steeds zijn evenwicht verloor. Hij is niet gevallen gelukkig.. Een van de betere filmpjes, hij ging tekeer als een jong veulen..
Afbeelding

Hij kwam continu bij me knuffelen.. zo lief..
Afbeelding

Afbeelding

Hij heeft een poging gedaan tot rollen. Hij kwam bijna niet overeind, maar ik ben ervan overtuigd dat hij echt genoten heeft..
Afbeelding

Mijn prachtige geweldige lieve paard ;(
Afbeelding

Ik ben na ongeveer een half uur naar binnen gelopen om wortels te halen. Kwam daar de verzorger tegen van het blok waar Val stond. Hij vroeg waar ik Val had, los in de longeerkraal. Hij zei me dat ik een van de weides kon uitzoeken, dan kon hij daar nog even los. Ik heb gejankt als een klein kind, nog even het groene gras onder zijn voeten, hij had nog niet op gras gestaan dit jaar... Ik was zo blij voor Val..

Afbeelding

Afbeelding

Op stal heeft ie nog even heerlijk tegen me aan staan schuren.. mocht hij normaal nooit, maar vandaag heb ik er zó van genoten..
Afbeelding

Mijn lieve lieve vriendje.. ;(
Afbeelding

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 17:11

Heeel heeel heeeel veel sterkte... :(:)

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 17:13

Ik krijg er tranen van in m'n ogen en gigantisch erge kippenvel. Heel heel heel erg veel sterkte morgen Patries. Je hebt hem gelukkig nog door de wei heen kunnen zien rennen.

Ik weet zeker dat Val zich geen beter baasje had kunnen wensen. :)

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 17:16

jeetje, ik krijg kippevel van je foto's. De liefde straalt er echt van af
Wat fijn dat hij zich nog even heeft mogen uitleven en dat hij op de wei heeft gestaan. Dat zal hij vast super hebben gevonden.
Heel erg veel sterkte gewenst :(:)

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 17:19

Wat heerlijk dat je hem dat nog hebt kunnen geven! Hij geniet er zichtbaar van ( en jij ook ). Nogmaals heel veel sterke :(:)

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 17:19

Heel veel sterkte, wel super dat ze je daar ook steunen door hem nog lekker even los te kunnen laten!
Nogmaals heel veel sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 17:21

jeetje, krijg tranen in mijn ogen van de foto's.
Nogmaals, super veel sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 17:24

Vallie had zich geen beter baasje kunnen wensen Tries. Echt onwijs veel sterkte, ik kan het nog steeds niet bevatten, alles is zo snel gegaan :( Ik zit hier serieus half te huilen om je verhaal en om de liefde die van die foto's en filmpjes af straalt. Heeel veel sterkte morgen, ik zal aan jullie denken :+:

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 17:24

heel veel sterkte deze komende tijd meis
je ziet dat ie genoten heeft nog even

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 17:25

Emmaa_ schreef:
Vallie had zich geen beter baasje kunnen wensen Tries. Echt onwijs veel sterkte, ik kan het nog steeds niet bevatten, alles is zo snel gegaan :( Ik zit hier serieus half te huilen om je verhaal en om de liefde die van die foto's en filmpjes af straalt. Heeel veel sterkte morgen, ik zal aan jullie denken :+:

Amen ! _/-\o_ :+:

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 17:26

Wat een onwijs mooi filmpje en mooie foto's! Echt fijn dat je hem nog even paard kon laten zijn en dat je op deze manier afscheid hebt kunnen nemen! Heel veel sterkte!

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 17:29

Heb je verhaal steeds gevolgd, wat een moedige beslissing heb je gemaakt! Heb echt de tranen in m'n ogen na het zien van je filmpjes en fotos, fijn dat je op deze manier afscheid hebt kunnen nemen van hem.
Heel veel sterkte de komende tijd met het verwerken van dit verlies!

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-10 17:31

Idd stalleke, het maakt me de gelukkigste van de hele wereld dat hij nog even zo heeft kunnen en mogen genieten vandaag..
Ik ben een bofkont dat ik zo'n ontzettend fijn paard heb, hij is zo onwijs lief... Ik ga hem zo ontzettend missen.. ;(

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 17:41

Ook hier een brok in de keel. Wat ben jij ontzettend moedig dat je deze beslissing voor je allerbeste vriend hebt genomen! Ik wens je alle sterkte van de wereld toe. :(:)

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 17:42

de tranen liepen over mn wangen van je foto's en filmpjes |(
ben je er nou morgen nog wel of niet bij?

mooie knappe val.... het is toch haast niet te geloven als je hem zo ziet staan

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 17:58

Wat erg zeg, zo opeens. En wat een schitterend paard. Sterkte hoor :(:)

nexthorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 18:04

Patries, wat fijn dat je Val nog even deze fijne momenten hebt kunnen geven, zelfs in een voor hem toch wat vreemde omgeving!
Meis, wat doe jij het ontzettend goed! Ik kan me heel goed voorstellen dat het vandaag ontzettend zwaar was. Maar deze momenten samen heb je nog even gehad, en kan niemand jullie meer afnemen!
Lieve Patries, heel veel sterkte de komende tijd.

Giving up doesn;t always mean you're weak, sometimes it means you're strongh enough to let go

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 18:09

Sientje schreef:
Ook hier een brok in de keel. Wat ben jij ontzettend moedig dat je deze beslissing voor je allerbeste vriend hebt genomen! Ik wens je alle sterkte van de wereld toe. :(:)

Hetzelfde hier. ;( Heel veel sterkte morgen, Val is een pracht paard, wat een lievie op die filmpjes en foto's. Echt, hij had zich geen beter baasje kunnen wensen.....

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 18:14

sterkte meis!
tis gewoon heerlijk om te zien dat jullie samen nog even hebben kunnen genieten en dat jij een goed gevoel over hebt gehouden aan het afscheid <3

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 18:16

Ben blij dat hij in veel betere doen was en je echt even helemaal van hem hebt kunnen genieten.
Heel veel sterkte!!! :(:)

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 18:28

Heel veel sterkte patries!!!!!!!
en wat mooi om hem nog even lekker gek te zien doen.

ik heb je een pb gestuurd met een paar vraagjes over de ataxie als je die nog niet wilt beantwoorden dan stap ik dat helemaal hoor.
heb helaas vandaag een gesprek gehad met de staleigenaar en die ziet het voor borkando toch ook wel erg somber in.